Αυτή είναι η νέα αλυσίδα που θα «ισοπεδώσει» Leroy Merlin, Praktiker και IKEA 

Έρχεται και στη χώρα μας μια νέα αλυσίδα με 3.481 καταστήματα που θα σαρώσει την αγορά δίνοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές να κάνουν τις αγορές τους σε ιδιαίτερα προσιτές τιμές προκαλώντας «πονοκέφαλο» στις πολυεθνικές εταιρίες  όπως το Leroy Merlin, το Praktiker και το IKEA.

Αυτή είναι η νέα αλυσίδα που θα «ισοπεδώσει» Leroy Merlin, Praktiker και IKEA 

Η Μαλαισιανή αλυσίδα καταστημάτων MR D.I.Y. έχει παρουσία σε 11 χώρες και 3.481 καταστήματα ενώ τα τελευταία χρόνια έχει κάνει τα πρώτα βήματά της στην Ευρώπη και σύμφωνα με τον σχεδιασμό της αναμένεται να λειτουργήσει και στην χώρα μας διεκδικώντας μερίδιο της αγοράς καθώς υπόσχεται να πουλάει φθηνά και ποιοτικά.

Βασικό χαρακτηριστικό των MR D.I.Y. είναι οι πλέον ανταγωνιστικές τιμές (το μότο τους είναι Always Low Prices) και ότι τα προϊόντα που θα βρει ο καταναλωτής στα ράφια των καταστημάτων του είναι στην συντριπτική τους πλειοψηφία ανώνυμα ή ιδιωτικής ετικέτας. Τα καταστήματα είναι μεσαίου μεγέθους – της τάξης των 1.000 τ.μ. – και αναπτύσσονται τόσο σε εμπορικά κέντρα όσο και σε εμπορικούς δρόμους με υψηλή κίνηση.

Όσον αφορά το product mix, η MR.D.I.Y. που χρησιμοποιεί το motto «Αlways Low Prices» (Πάντα χαμηλές τιμές) αναφέρει στην επίσημη ιστοσελίδα της πως διαθέτει μια γκάμα που περιλαμβάνει κατά μέσο όρο 18.000 προϊόντα σε 10 διαφορετικές κατηγορίες (Hardware, Οικιακή φροντίδα, Ηλεκτρικές συσκευές, Έπιπλα, Αξεσουάρ αυτοκινήτου, Είδη γραφείου & Sports, Παιχνίδια, Δώρα, Αξεσουάρ πληροφορικής και κινητής τηλεφωνίας, Κοσμήματα & καλλυντικά). Πολλά εξ αυτών, είναι own brands.

Η νέα αλυσίδα MR D.I.Y. είναι από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες 

Ενάμισι χρόνο μετά την σύσταση θυγατρικής εταιρείας στην Ελλάδα η MR D.I.Y. φαίνεται να βάζει μπροστά το σχέδιο επέκτασης της στην χώρα μας.

Την περασμένη εβδομάδα ανακοινώθηκε στο ΓΕΜΗ η τοποθέτηση διαχειρίστριας η οποία φέρεται ότι θα «τρέξει» την επέκταση της Μαλαισιανής αλυσίδας καταστημάτων στην χώρα μας. Αξίζει να αναφερθεί ότι η MR D.I.Y είναι από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αλυσίδες καταναλωτικών αγαθών (σ.σ. πλην τροφίμων) και εργαλείων.

Η ελληνική θυγατρική «MR.D.I.Y. GREECE ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε». συστάθηκε τον Ιούνιο του 2022 με έδρα το Κολωνάκι και μοναδικό μέτοχο την εταιρεία Turkspeed Pte (με έδρα την Σιγκαπούρη) και διαχειριστή τον Μαλαισιανό Sathis Manoharen, ο οποίος διατηρεί ρόλο VP Group Strategy στον Όμιλο MR.D.I.Y.

Το μετοχικό της κεφάλαιο είναι μόλις 25.000 ευρώ ενώ σκοπός της είναι σύμφωνα με τα έγγραφα σύστασης είναι, μεταξύ άλλων η αγορά, προμήθεια, πώληση, εισαγωγή και εξαγωγή, προώθηση και εμπορία διαφόρων προϊόντων σε χονδρική και λιανική πώληση.

Τί θα βρείτε στην αλυσίδα

Τα καταστήματα εμπορεύονται έπιπλα και εξοπλισμό που σχετίζονται με τη χρήση, τη διακόσμηση, τη συντήρηση και την επισκευή σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους.

Θα βρείτε, επίσης,  όλα τα είδη δομικών υλικών, εξοπλισμού ασφαλείας και εφοδίων, εξαρτήματα, σκεύη, οικιακές συσκευές, ηλεκτρονικά και ηλεκτρικά εργαλεία χειρός, και γραφική ύλη.

Θα ανακαλύψετε παιχνίδια και υλικά παιχνιδιών, δώρα και προϊόντα χόμπι, αθλητικά εφόδια, αθλητικά είδη και αθλητικό εξοπλισμό, προϊόντα και αξεσουάρ εσωτερικής και εξωτερικής περιποίησης αυτοκινήτου καθώς και  αξεσουάρ μοτοσυκλετών και ποδηλάτων.

Επίσης, θα βρείτε αξεσουάρ υπολογιστών και τηλεφώνου, προϊόντα προσωπικής φροντίδας, συσκευασμένα προϊόντα διατροφής και όλα τα αναγκαία για τους 4ποδους φίλους μας.

Αγγίζει ουσιαστικά σχεδόν όλες τις κατηγορίες μπαζάρ (non food) που βγάζει η Lidl σε εβδομαδιαία προσφορά και καλύπτει ένα μεγάλο κομμάτι από άλλες μεγάλες αλυσίδες στην Ελλάδα που δραστηριοποιούνται εκτός τροφίμων και ένδυσης όπως τα IKEA, τα Jumbo και τα Praktiker.

Είναι χαρακτηριστικό ότι στο τέλος του 2023 βρέθηκε με 3.481 καταστήματα από τα οποία τα 879 άνοιξαν μόλις τον τελευταίο χρόνο, δηλαδή 2,5 σημεία κάθε ημέρα. Η εν λόγω αλυσίδα έχει παρουσία σε 11 χώρες, κυρίως στην Νοτιοανατολική Ασία ενώ την τελευταία χρόνια έχει κάνει και τα πρώτα βήματα της στην Ευρώπη με παρουσία σε Ισπανία αλλά και στην Τουρκία.

Ενδεικτικό της δυναμικής της είναι ότι στην γειτονική Τουρκία όπου εισήλθε πριν από μία διετία σήμερα διαθέτει 70 καταστήματα σε 20 περιοχές της χώρας και στόχος είναι να τα υπερδιπλασιάσει στο τέλος της χρονιάς φθάνοντας τα 150. Σε ότι αφορά στην Ισπανία διαθέτει ήδη 24 σημεία σε διάφορες πόλεις.

Η αλυσίδα MR D.I.Y. επεκτείνεται στην Ανατολική Ευρώπη

Η επέκταση στην χώρα μας συνδυάζεται και με την ιδιαίτερη κινητικότητα που εμφανίζει η Mr D.I.Y. σε άλλες βαλκανικές χώρες και στην Πολωνία. Στην τελευταία ήδη έχει προγραμματίσει την είσοδο της ενώ σε Ρουμανία προχώρησε σε σύσταση εταιρείας τον περασμένο Αύγουστο και στην Βουλγαρία πριν από έναν μήνα περίπου.