Αυτό είναι το πραγματικό όνομα του Instagram – Το μυστικό της πρώτης δοκιμαστικής ανάρτησης

Το Instagram απέκτησε γρήγορα εκατομμύρια χρήστες και έγινε μια από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης παγκοσμίως.

Αυτό είναι το πραγματικό όνομα του Instagram - Το μυστικό της πρώτης δοκιμαστικής ανάρτησης

Η ιστορία του Instagram ξεκίνησε από τους Κέβιν Σίστρομ και Μάικ Κρίγκερ, δύο αποφοίτους του Πανεπιστημίου Στάνφορντ, τον Οκτώβριο του 2010. Αρχικά, το Instagram ήταν μια εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης για κοινή χρήση φωτογραφιών, η οποία γρήγορα έγινε δημοφιλής για την απλότητα και την ευκολία χρήσης της.

Η αρχική ιδέα ήταν να παρέχει έναν εύκολο τρόπο να τραβάνε φωτογραφίες, να τις επεξεργάζονται με φίλτρα και να τις μοιράζονται με άλλους χρήστες.  Το 2012, εξαγόρασε από το Facebook με μια συναλλαγή αξίας περίπου 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων, ενώ συνέχισε να αναπτύσσεται και να εξελίσσεται από τότε.

Η πρώτη φωτογραφία στο Instagram

Η πρώτη εικόνα που κοινοποιήθηκε ήταν από τον Κέβιν Σίστρομ, ένας σκύλος που κάθεται κοντά σε ένα μαγαζί με τάκος στο Μεξικό.

Αυτή η φωτογραφία αποτελεί ένα είδος προσωπικής δοκιμής της εφαρμογής λίγο πριν την επίσημη κυκλοφορία του Instagram στις 6 Οκτωβρίου 2010.

Η φωτογραφία αυτή συχνά θεωρείται ιστορική, καθώς σηματοδοτεί την έναρξη μιας νέας εποχής στην κοινή χρήση φωτογραφιών και στον τρόπο που οι άνθρωποι επικοινωνούν μέσω των κοινωνικών μέσων. Επιπλέον, αυτή η φωτογραφία είναι ένα παράδειγμα της απλότητας και της αυθεντικότητας που αποτελούν κεντρικές αξίες του Instagram.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Kevin Systrom (@kevin)

«Αν ήξερα ότι θα ήταν η πρώτη φωτογραφία στο Instagram, θα προσπαθούσα λίγο περισσότερο», είπε αργότερα στην Daily Telegraph. Κι έκανε λάθος. Γιατί ήταν η δεύτερη φωτογραφία που ανέβηκε.

H πρώτη ανάρτηση στο Instagram δεν έγινε από τον ίδιο τον Κέβιν Σίστρομ, αλλά από τον άλλο συνιδρυτή της εφαρμογής, τον Μάικ Κρίγκερ, την προηγούμενη ημέρα της επίσημης κυκλοφορίας του Instagram. Η ανάρτησή του έγινε μέσω μιας εφαρμογής που ονομαζόταν Codename.

Το Codename αργότερα εξελίχθηκε στο Instagram που όλοι γνωρίζουμε και αγαπάμε

Αυτό αποτελεί ένα ενδιαφέρον γεγονός στην ιστορία της εφαρμογής, δείχνοντας την πορεία και την εξέλιξή της από τις πρώτες της μορφές μέχρι την τελική της μορφή.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Mike Krieger (@mikeyk)

Όσον αφορά την εξέλιξη του Instagram και τη συγκεκριμένη περίοδο υπό την ιδιοκτησία του Facebook, οι πληροφορίες είναι ενδιαφέρουσες. Η εισαγωγή των hashtags το 2013 και η κυκλοφορία των Reels το 2020 αντικατοπτρίζουν την προσπάθεια του Instagram να παραμείνει ανταγωνιστικό στον κόσμο των κοινωνικών μέσων και να προσφέρει στους χρήστες του νέες εμπειρίες και δυνατότητες.

Το Facebook αγόρασε το Instagram με 1 δισεκατομμύριο δολάρια το 2012

Εκείνη την εποχή, το Instagram είχε μόλις 13 υπαλλήλους. Στις 2 Μαΐου 2013, οι χρήστες του Instagram άρχισαν να προσθέτουν hashtags στις φωτογραφίες τους. Τον Αύγουστο του 2020 το Instagram κυκλοφορεί Reels σε περισσότερες από 50 χώρες ως απάντηση στην επιτυχία του TikTok.

Τέλος, η αλλαγή στη διοίκηση είναι επίσης σημαντική. Ο Adam Mosseri φαίνεται να έχει αναλάβει την ηγεσία του Instagram μετά από την αγορά του από το Facebook, και αυτή η μετάβαση μπορεί να φέρει νέες κατευθύνσεις και εξελίξεις για την πλατφόρμα στο μέλλον.