Ανατροπή στα σούπερ μάρκετ – Τι αλλάζει στις εκπτώσεις

Διαφοροποιήσεις θα έχουμε στον τρόπο που γίνονται οι εκπτώσεις στα σούπερ μάρκετ της χώρας μας.

Ανατροπή στα σούπερ μάρκετ - Τι αλλάζει στις εκπτώσεις

Αλλάζει το πως θα γίνονται οι εκπτώσεις στα σούπερ μάρκετ. Τι πρέπει να περιμένουμε…

Συγκεκριμένα, και όπως ανακοίνωσε ο υπ. Ανάπτυξης κ. Κώστας Σκρέκας, θα απογορεύεται να γίνει έκπτωση σε προϊόντα, τα οποία πριν τους γίνει έκπτωση, είχαν προηγουμένως ανατιμηθεί.

Η νομοθετική πρωτοβουλία θα είναι έτοιμη μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2024, ενώ όπως σημείωσε σε σημερινή συνέντευξή του στο libre «η προβληματική και εν πολλοίς παραπλανητική προβολή και επικοινωνία των προσφορών είναι διαχρονικό πρόβλημα, το οποίο η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να αντιμετωπίσει».

Τι ανέφερε ο Υπουργός για την αλλαγή στα σούπερ μάρκετ

Συγκεκριμένα ο υπουργός ανέφερε «ο τρόπος που αποτυπώνονται οι εκπτώσεις και οι προσφορές στα σούπερ μάρκετ είναι κάτι το οποίο ελέγχεται από το υπουργείο Ανάπτυξης.

Το επόμενο διάστημα θα προχωρήσουμε σε μια σοβαρή νομοθετική μεταρρύθμιση που θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες ενημερώνουν τους καταναλωτές για τις προσφορές. Για παράδειγμα, δεν θα επιτρέπονται εκπτώσεις οι οποίες προσφέρονται σε προϊόντα τα οποία πριν από την έκπτωση έχουν ανατιμηθεί και άρα δεν είναι πραγματικές εκπτώσεις.

Σε ό,τι αφορά στον έλεγχο της αγοράς τόνισε: «Οι έλεγχοι της κυβέρνησης για την πάταξη της αισχροκέρδειας είναι εντατικοί και θα συνεχιστούν όσο διαρκεί η πληθωριστική κρίση.

Με διάταξη που ψηφίσαμε στη Βουλή την προηγούμενη εβδομάδα επεκτείναμε την ισχύ του νόμου κατά της αθέμιτης κερδοφορίας και για το επόμενο εξάμηνο και, αν χρειαστεί, θα το επεκτείνουμε ακόμα περισσότερο».