Ανατροπή στα σούπερ μάρκετ της χώρας – Τι αλλάζει για όλους τους καταναλωτές
Έρχονται αλλαγές το επόμενο διάστημα στον τρόπο που θα κάνουμε τα ψώνια μας στο σούπερ μάρκετ.

Ο «Κώδικας Δεοντολογίας για ανακοινώσεις μείωσης της τιμής» που έρχεται φέρνει αλλαγές στις προσφορές στα σούπερ μάρκετ. Τι θα διαφοροποιηθεί;
Όπως αναφέρει η «Καθημερινή», ο κώδικας στοχεύει στην καταπολέμηση των πλασματικών προσφορών που επηρεάζουν αρνητικά τόσο τους καταναλωτές όσο και τον ανταγωνισμό.
Ο εμπλουτισμένος κώδικας, ήδη σε εφαρμογή σε άλλα κανάλια λιανεμπορίου, θα ανακοινωθεί από το υπουργείο Ανάπτυξης στις 6 Μαρτίου. Θα ακολουθήσει δεκαήμερη περίοδος ενημέρωσης της αγοράς και από τις 17 Μαρτίου θα ξεκινήσουν εντατικοί έλεγχοι για την τήρησή του.
Τι αλλάζει στις προσφορές 1+1
Οι προσφορές τύπου «1+1» θα επιτρέπονται για κάθε κωδικό προϊόντος για έως 3 μήνες, καθώς θεωρείται ότι η παρατεταμένη διάρκεια συνιστά ουσιαστικά μείωση τιμής αντί για προσωρινή προωθητική ενέργεια. Επιπλέον, τα προϊόντα που προσφέρονται με αυτήν τη μορφή θα πρέπει να είναι διαθέσιμα και ως μονές συσκευασίες στο ίδιο κατάστημα. Αντίστοιχοι περιορισμοί θα ισχύσουν και για τις προσφορές με αυτοκόλλητα μόνιμης έκπτωσης, ώστε να διασφαλιστεί η διαφάνεια των τιμών.
Η εφαρμογή του κώδικα αναμένεται να ενισχύσει τη διαφάνεια στις προσφορές, επιτρέποντας στους καταναλωτές να κάνουν πιο ενημερωμένες αγορές, επιλέγοντας τις πραγματικές εκπτώσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και στον προϋπολογισμό τους.
Ακολούθησε το Onlinepress.gr στο Google News για όλες τς τελευταίες χρηστικές ειδήσεις