ΔΕΗ: Νέα χρέωση για ΟΛΟΥΣ – Ποιοι λογαριασμοί καταργούνται

Η ΔΕΗ αποφάσισε να προχωρήσει σε νέα χρέωση για όλους μας. Δείτε παρακάτω και μέσα στο κείμενο ποιοι λογαριασμοί καταργούνται.

ΔΕΗ: Νέα χρέωση για ΟΛΟΥΣ - Ποιοι λογαριασμοί καταργούνται

Η ΔΕΗ αποφάσισε να προχωρήσει σε μια συγκεκριμένη απόφαση, η οποία αναφέρει ότι αναμένεται να πραγματοποιηθεί χρέωση σε όλους μας. Δείτε παρακάτω και μέσα στο κείμενο ποιοι λογαριασμοί καταργούνται.

Από εκεί και πέρα φτάνει οριστικά το τέλος για τους έναντι λογαριασμούς ρεύματος, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες από 1η Ιουνίου αλλάζει ο τρόπος τιμολόγησης και ξεκινά πια η χρέωση με το μήνα.

Τέλος, όσον αφορά τ’ ακίνητα, μάλιστα, όπου ήδη έχουν γίνει μετρήσεις, πρακτικά σημαίνει πως θα αρχίσουν να λαμβάνουν εφεξής λογαριασμούς ρεύματος εκκαθαριστικούς, δηλαδή η χρέωση του ρεύματος θα γίνεται επί της πραγματικής κατανάλωσης σε μηνιαία βάση.

Νέα απόφαση της ΔΕΗ που αφορά όλους μας – Δείτε αναλυτικά όλες τις λεπτομέρειες

Καταργούνται το επόμενο διάστημα οι έναντι λογαριασμοί ρεύματος και ξεκινά η χρέωση με το μήνα – Τι αλλάζει και από πότε.

Φτάνει οριστικά το τέλος για τους έναντι λογαριασμούς ρεύματος, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες από 1η Ιουνίου αλλάζει ο τρόπος τιμολόγησης και ξεκινά πια η χρέωση με το μήνα.

Για τα ακίνητα, μάλιστα, όπου ήδη έχουν γίνει μετρήσεις, πρακτικά σημαίνει πως θα αρχίσουν να λαμβάνουν εφεξής λογαριασμούς ρεύματος εκκαθαριστικούς, δηλαδή η χρέωση του ρεύματος θα γίνεται επί της πραγματικής κατανάλωσης σε μηνιαία βάση.

Οι καταναλωτές θα κληθούν να συσχετίσουν τον αριθμό του κινητού τους με τον αριθμό της παροχής, ώστε με γραπτά μηνύματα να ενημερώνονται για το διάστημα κατά το οποίο θα μεταβαίνουν στην οικία τους τα συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ.

Είναι σημαντικό να γνωρίζουν οι καταναλωτές πως, προκειμένου να γίνει η καταμέτρηση θα πρέπει να εξασφαλίσουν στα συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ πρόσβαση στο χώρο όπου βρίσκεται το ρολόι του ακινήτου τους.

Στην περίπτωση που τα συνεργεία δεν μπορέσουν να αποκτήσουν πρόσβαση στο ρολόι, τότε ο λογαριασμός ρεύματος θα είναι έναντι. Θα γίνει, δηλαδή, μία εκτίμηση για τις κιλοβατώρες που καταναλώθηκαν, με βάση την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας της προηγούμενης χρονιάς.

Πώς μπορεί ο ίδιος ο πολίτης να δηλώσει την κατανάλωση

Θα υπάρχει, ωστόσο, η δυνατότητα εντός 4 ημερών από την ημέρα της ανεπιτυχούς επίσκεψης του ΔΕΔΔΗΕ, να δηλώσει ο ίδιος ο πολίτης την κατανάλωση.

Αυτό μπορεί να γίνει με δύο τρόπους, τηλεφωνικά και online:

  • Με δωρεάν κλήση: Μπορεί να καλέσει κανείς στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών του ΔΕΔΔΗΕ στη δωρεάν γραμμή 800-400-4000
  • Ηλεκτρονικά: Μπορεί κανείς να καταχωρήσει την ένδειξη του μετρητή του στην ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ, στην πλατφόρμα δημιουργίας νέου αιτήματος

Πότε θα επεκταθεί πανελλαδικά το μέτρο

Ο ΔΕΔΔΗΕ εκτιμά ότι περί τα τέλη του επόμενου μήνα, το σύνολο των παροχών με μηναία καταμέτρηση αναμένεται να ανέλθει στο 65%, αντιστοιχώντας στο 85% της συνολικής ενέργειας που καταναλώνεται, ενώ έως τα τέλη Ιουλίου αναμένεται να έχει ενταχθεί το 100% των παροχών. Όπως ανακοινώθηκε, το 53% των παροχών όλων των πελατών του ΔΕΔΔΗΕ πανελλαδικά, έχει ενταχθεί σε μηνιαίο κύκλο καταμέτρησης. Το σύνολο αυτών των παροχών ισοδυναμεί με το 73% της συνολικής ενέργειας που καταναλώνεται στη χώρα μας (σε kWh).

Να σημειωθεί ότι έχουν προτεραιοποιηθεί και ενταχθεί σε μηνιαίο κύκλο μεγάλα αστικά και ημιαστικά κέντρα, όπως είναι η Αθήνα, ο Πειραιάς, ο Βόλος, η Ανατολική Θεσσαλονίκη, κ.λπ. Στην Αττική έχει, ήδη, ενταχθεί το 87% των παροχών που αντιστοιχεί στο 90% της καταναλισκόμενης ενέργειας της περιφέρειας.

Ποια είναι τα οφέλη της μηνιαίας καταμέτρησης

Τα οφέλη του προγράμματος μετάβασης στη μηνιαία καταμέτρηση είναι πολλαπλά, με κυριότερα:

-Την ορθολογικότερη τιμολόγηση όλων των παροχών, καθώς η αποτίμηση της πραγματικής κατανάλωσης των πελατών πραγματοποιείται, πλέον, σε μηνιαία βάση

-Την ευελιξία των προμηθευτών, καθώς γνωρίζοντας τη μηνιαία κατανάλωση θα έχουν τη δυνατότητα να τροποποιούν τα τιμολόγια, σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών.

-Τον περιορισμό των ρευματοκλοπών, φαινόμενο που επιβαρύνει όλους τους συνεπείς πελάτες, καθώς ο μηνιαίος έλεγχος καθιστά ευκολότερο, για τα συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ και τις συνεργαζόμενες εργολαβικές εταιρίες του, τον εντοπισμό παραβατικών συμπεριφορών, ενώ παράλληλα λειτουργεί και αποτρεπτικά/ανασταλτικά για την εκδήλωση τέτοιου είδους συμπεριφορών.