Δωδώνη, ΔΕΛΤΑ, ΚΡΙ ΚΡΙ: Ο «πόλεμος» του παγωτού

Η αγορά παγωτού στην Ελλάδα αναγεννάται με σημαντικές επενδυτικές κινήσεις που αναδιαμορφώνουν τον κλάδο. Παρά τις προκλήσεις των προηγούμενων ετών, οι μεγάλες εταιρείες επιστρέφουν δυναμικά, επενδύοντας σε νέες τεχνολογίες, καινοτόμα προϊόντα και βιώσιμες πρακτικές.

Δωδώνη, ΔΕΛΤΑ, ΚΡΙ ΚΡΙ: Ο «πόλεμος» του παγωτού

Η ελληνική αγορά παγωτού, που κάποτε άγγιζε τα 300 εκατ. ευρώ σε τζίρο πριν την οικονομική κρίση, αρχίζει να ανακάμπτει μετά από μια περίοδο παρατεταμένης ύφεσης. Ο σημερινός τζίρος υπολογίζεται στα 170 εκατ. ευρώ, δείχνοντας σημάδια ανάκαμψης χάρη σε σημαντικές επενδυτικές πρωτοβουλίες από γνωστές και ιστορικές εταιρείες του κλάδου.

Η νέα εποχή για τα παγωτά Δωδώνη

Τα παγωτά Δωδώνη, ένα από τα πιο εμβληματικά brands του κλάδου, εισέρχονται σε μια νέα εποχή υπό τη νέα ιδιοκτησία της εταιρείας Βενέτη. Η εξαγορά και οι επενδύσεις ύψους 10 εκατ. ευρώ περιλαμβάνουν την εξαγορά μιας φάρμας στη Βοιωτία για την παραγωγή φυσικού γάλακτος, την αναβάθμιση εξοπλισμού και την ανάπτυξη νέων προϊόντων. Η εν λόγω επένδυση στοχεύει όχι μόνο στην αναγέννηση του brand, αλλά και στη δημιουργία νέων σημείων πώλησης με μοντέρνο concept καταστημάτων.

Η επιστροφή της ΔΕΛΤΑ στην αγορά παγωτού

Η ΔΕΛΤΑ, μετά από 17 χρόνια απουσίας από την αγορά παγωτού, επιστρέφει δυναμικά με την εξαγορά της Cold Sin, του επίσημου εθνικού διανομέα παγωτών της Mars, της General Mills A.E. (Häagen-Dazs) και της ιταλικής Sammontana SPA για Ελλάδα και Κύπρο. Η ΔΕΛΤΑ ενισχύει το ήδη μεγάλο δίκτυο διανομής της, προσφέροντας νέες επιλογές και ποιοτικά προϊόντα στους καταναλωτές.

Οι επενδύσεις της ΚΡΙ ΚΡΙ

Η σερραϊκή ΚΡΙ ΚΡΙ, που κατέχει τη δεύτερη θέση στις πωλήσεις παγωτού στην ελληνική αγορά, επενδύει επίσης στην επέκταση της παραγωγής της. Η εταιρεία, που γιορτάζει τα 70 της χρόνια, έχει δημιουργήσει το «Εργοστάσιο Παγωτού», ένα βιωματικό πάρκο και μουσείο παγωτού στις Σέρρες. Εκεί, οι επισκέπτες μπορούν να ανακαλύψουν τα μυστικά του παγωτού και να παρασκευάσουν τις δικές τους γεύσεις.

«Αγκάθι» η ακρίβεια των πρώτων υλών

Παρά τις θετικές εξελίξεις, η αγορά παγωτού αντιμετωπίζει προκλήσεις όσον αφορά τις τιμές των πρώτων υλών. Οι αυξήσεις στις τιμές του κακάο και των γαλακτοκομικών προϊόντων αποτελούν σημαντικό πονοκέφαλο για τους παραγωγούς. Οι συγκεκριμένες ανατιμήσεις  επηρεάζουν τόσο τις μεγάλες εταιρείες όσο και τα μικρά ζαχαροπλαστεία που παράγουν χύμα παγωτό. τα οποία αγωνίζονται να επιβιώσουν.

Συμβουλές για τους καταναλωτές

Για τους καταναλωτές που θέλουν να απολαύσουν ποιοτικό παγωτό, υπάρχουν ορισμένα πράγματα που πρέπει να προσέξουν:

  • Διαβάστε προσεκτικά τις ετικέτες των προϊόντων για να γνωρίζετε τα συστατικά και τις θρεπτικές αξίες.
  •  Προτιμήστε παγωτά που παρασκευάζονται με φυσικά συστατικά και χωρίς τεχνητά πρόσθετα.
  • Υποστηρίξτε τα τοπικά προϊόντα και παραγωγούς που χρησιμοποιούν πρώτες ύλες από την ελληνική γη.
  •  Ελέγξτε πάντα με σχολαστικότητα την ημερομηνία λήξης για να εξασφαλίσετε την φρεσκάδα και την καλή ποιότητα του προϊόντος.
  • Βεβαιωθείτε ότι το παγωτό έχει αποθηκευτεί σωστά σε κατάλληλες θερμοκρασίες για να διατηρείται η ποιότητά του.

Προοπτικές για το μέλλον του παγωτού

Οι επενδύσεις και οι στρατηγικές κινήσεις των μεγάλων εταιρειών δείχνουν ότι η αγορά παγωτού στην Ελλάδα έχει προοπτικές για περαιτέρω ανάπτυξη. Η έμφαση στη χρήση φυσικών και ποιοτικών πρώτων υλών, η εισαγωγή νέων προϊόντων και η ενίσχυση των δικτύων διανομής αναμένεται να προσφέρουν στους καταναλωτές περισσότερες επιλογές και καλύτερη ποιότητα.