Έχετε χρήματα στη Revolut; Πότε κλειδώνει το λογαριασμό

Νέοι όροι βγήκαν από την ίδια τη Revolut σχετικά με το πότε υπάρχει κίνδυνος να κλειδωθεί ένας λογαριασμός.

Έχετε χρήματα στη Revolut; Πότε κλειδώνει το λογαριασμό

Αρκετοί στη χώρα μας χρησιμοποιούν τη Revolut για κρατάνε τα χρήματά τους.

Έχουν μέσα από λίγα ευρώ μέχρι αρκετές χιλιάδες. Με τα άτομα που τη χρησιμοποιούν να ανεβαίνουν χρόνο με το χρόνο.

Τι αλλάζει όμως που πρέπει να το γνωρίζουν όλοι οι καταθέτες της;

Ποιες οι αλλαγές που φέρνει η Revolut

Αναλυτικά το μήνυμα:

Έχουμε διευκρινίσει στην Ενότητα 9 των Όρων Χρήσης, ότι ο τηλεφωνικός μας αριθμός είναι μια αυτοματοποιημένη τηλεφωνική γραμμή και δεν μπορεί να σας συνδέσει με έναν υπάλληλο. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο για το μπλοκάρισμα της κάρτας Revolut ή για την παροχή γενικών αυτοματοποιημένων απαντήσεων.

Ενημερώσαμε την Ενότητα 11 για να περιγράψουμε ότι η εφαρμογή Revolut ή η κάρτα Revolut δεν πρέπει να χρησιμοποιείται (άμεσα ή έμμεσα) για κατάχρηση των προϊόντων, των υπηρεσιών ή της υποστήριξης πελατών μας και ότι δεν μπορείτε να χρησιμοποιείτε τον προσωπικό σας λογαριασμό για μη προσωπικούς σκοπούς. Αυτό περιλαμβάνει δραστηριότητες που ενδέχεται να θέσουν σε κίνδυνο την ακεραιότητα των υπηρεσιών μας ή να απειλήσουν την ασφάλεια της Revolut και των πελατών της.

Συμπληρώσαμε επίσης την Ενότητα 24, δηλώνοντας ότι μπορούμε να κλείσουμε ή να αναστείλουμε αμέσως τον λογαριασμό σας (συμπεριλαμβανομένης της πρόσβασης στις υπηρεσίες που παρέχονται από τις άλλες οντότητες του ομίλου Revolut) και να τερματίσουμε την πρόσβασή σας στον ιστότοπό μας, σε περίπτωση που εμπλακείτε σε τέτοια δραστηριότητα.

Τροποποιήσαμε την Ενότητα 15 δηλώνοντας ότι έχουμε το δικαίωμα να αντιστρέψουμε τις συναλλαγές που πιστώνονται στο λογαριασμό σας στις ακόλουθες περιπτώσεις:

– Εάν τα ποσά πιστώθηκαν μετά από λάθος του εντολέα, του παρόχου του λογαριασμού του, τρίτου μέρους ή της Revolut.

– Εάν έχουμε αποδείξεις ότι λάβατε μια πληρωμή με δόλια ή άλλη εγκληματική συμπεριφορά.