Εθνική Τράπεζα: Συναγερμός με χιλιάδες πελάτες – Δείτε τι συνέβη

Είναι σημαντικό να είναι οι πολίτες επιφυλακτικοί και προσεκτικοί όταν λαμβάνουν ανεπιθύμητα τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά μηνύματα, ιδίως εάν ζητούνται προσωπικές πληροφορίες ή συναλλαγματικά στοιχεία.

Εθνική Τράπεζα: Συναγερμός με χιλιάδες πελάτες - Δείτε τι συνέβη

Τα ψεύτικα μηνύματα που επιδιώκουν να πείσουν τους απανταχού πολίτες ότι πρέπει να αποκαλύψουν ευαίσθητες πληροφορίες, όπως κωδικοί πρόσβασης ή αριθμοί τραπεζικών λογαριασμών, είναι μια τακτική γνωστή ως phishing και αποτελεί σοβαρή απειλή για την ασφάλεια των πολιτών. Εάν λάβετε ύποπτο μήνυμα, είναι σημαντικό να ελέγξετε την αυθεντικότητα του αποστολέα και να μην αποκαλύψετε προσωπικές πληροφορίες χωρίς επαλήθευση.

Αυτό είναι ένα κλασικό παράδειγμα φαινομένου phishing. Τα αποσταλθέντα μηνύματα, όπως αυτό της Εθνικής Τράπεζας, που ακολουθεί προσπαθούν να πείσουν τους αποδέκτες τους ότι πρέπει να ακολουθήσουν ένα σύνδεσμο που παρέχεται σε αυτά, συχνά υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για επείγον θέμα ασφαλείας.  Ωστόσο, ο σύνδεσμος οδηγεί σε μια παραποιημένη ιστοσελίδα που στοχεύει στην απόκτηση προσωπικών πληροφοριών ή κωδικών πρόσβασης.

Σε τέτοιες περιπτώσεις, πρέπει πάντα να είστε προσεκτικοί και να μην ακολουθείτε τους συνδέσμους που παρέχονται σε ανεπιθύμητα μηνύματα. Καμία νόμιμη τράπεζα ή άλλος οργανισμός δεν θα ζητήσει προσωπικές πληροφορίες ή κωδικούς πρόσβασης μέσω email ή μηνυμάτων κειμένου. Εάν λάβετε ύποπτο μήνυμα, πρέπει να το αναφέρετε στην αρμόδια τράπεζα ή αρχή ασφαλείας.

Δείτε το ψεύτικο μήνυμα

Αγαπητέ Πελάτη,
Η ασφάλεια της συσκευής σας έχει λήξει και έχουμε προσωρινά αποκλείσει την πρόσβαση στον λογαριασμό σας για την προστασία σας. Για να ενεργοποιήσετε ξανά τον λογαριασμό σας.

παρακαλούμε επαληθεύστε εκ νέου τη συσκευή σας. Μετά την επαλήθευση, ο λογαριασμός σας θα ενεργοποιηθεί αμέσως.

Επαλήθευση συσκευής
Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία σας.

Με εκτίμηση .

Τι συμβουλεύει η Εθνική Τράπεζα τους πελάτες της

  • Ενημερωθείτε για τα σύγχρονα μέτρα προστασίας και τις δυνατότητες έγκαιρης ενημέρωσης που σας προσφέρουμε σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα ασφαλείας. Η διασφάλιση των συναλλαγών σας μέσω Internet, τηλεφώνου και ΑΤΜ, αφορά  τόσο στην προστασία των προσωπικών σας στοιχείων, όσο και στην εξασφάλιση του απορρήτου και απαραβίαστου των συναλλαγών σας.
  • Η Εθνική Τράπεζα δεν θα σας ζητήσει ποτέ τα στοιχεία ασφαλείας της κάρτας σας (PIN, CVV) ή τους κωδικούς Internet & Mobile Banking μέσω μηνυμάτων email, SMS, Viber κλπ, ούτε μέσω συνδέσμων που περιέχονται στα μηνύματα αυτά.
  • Γρήγορες ενέργειες στις οποίες μπορείτε να προχωρήσετε αν υποπτεύεστε ότι έχετε πέσει θύμα απάτης
  • Γρήγορες ενέργειες στις οποίες μπορείτε να προχωρήσετε αν υποπτεύεστε ότι έχετε πέσει θύμα απάτης
  • Επικοινωνήστε αμέσως μαζί μας στην τηλεφωνική γραμμή +30 210 48 48 484, αναφέροντας το λεκτικό «απάτη».
  • Συνδεθείτε στο Digital Banking, από το κινητό ή τον υπολογιστή σας, και παγώστε την κάρτα ή/και τις μεταφορές από τον λογαριασμό σας. Μπορείτε επίσης να τροποποιήσετε το ανώτατο ημερήσιο όριο για τις συναλλαγές της κάρτας ή/και του λογαριασμού σας, μέχρι να βεβαιωθείτε αν όντως έχει συμβεί κάποια απάτη. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να μάθετε εδώ.
  • Συνδεθείτε στο Digital Banking, από το κινητό ή τον υπολογιστή σας, και δηλώστε απώλεια/κλοπή της κάρτας σας, αν είστε βέβαιοι ότι έχει κλαπεί ή ότι τη χάσατε. Μπορείτε επίσης να κάνετε επανέκδοση κάρτας.