Η Μαρία που έγινε Κάλλας: «Ο έρωτας είναι ατίθασο πουλί» – Τι θα δούμε στα επόμενα επεισόδια

Η σειρά «Η Μαρία που έγινε Κάλλας» της ΕΡΤ αποκαλύπτει μια άλλη πλευρά της ζωής της θρυλικής Μαρίας Κάλλας, συνδυάζοντας το δράμα, τον έρωτα και την καλλιτεχνική της ανέλιξη. Με αριστοτεχνική αφήγηση, η σειρά καθηλώνει το κοινό, αναδεικνύοντας τη διαδρομή μιας γυναίκας που έμελλε να γίνει μια από τις σημαντικότερες λυρικές σοπράνο του 20ού αιώνα.

Η Μαρία που έγινε Κάλλας: «Ο έρωτας είναι ατίθασο πουλί» - Τι θα δούμε στα επόμενα επεισόδια

Η Μαρία που έγινε Κάλλας: Βρισκόμαστε στην κατεχόμενη Αθήνα του 1942, μια πόλη που παλεύει να διατηρήσει την ψυχή της παρά τις δυσκολίες του πολέμου. Η Λίτσα, μητέρα της Μαρίας, έχει ως μοναδικό στόχο να δει την κόρη της να αποκτά αναγνώριση μέσω της μουσικής. Παρά την αντιπάθειά της για την τέχνη, αντιλαμβάνεται ότι το ταλέντο της Μαρίας είναι μοναδικό και μπορεί να τη βγάλει από την αφάνεια.

Η Μαρία, από την άλλη, είναι μια νεαρή γυναίκα που παλεύει ανάμεσα στο πάθος της για το τραγούδι και τον έρωτά της για τον Ρόμπερτ, έναν Άγγλο στρατιώτη. Ο Ρόμπερτ, μαγεμένος από τη φωνή της, τη βλέπει ως μια καλλιτεχνική θεά, κάτι που πυροδοτεί ακόμα μεγαλύτερες εντάσεις στη σχέση της με τη μητέρα της.

Η Μαρία που έγινε Κάλλας: Η Ελβίρα και η καθοριστική συνάντηση

Η είσοδος της Ελβίρας ντε Ιντάλκο, μιας καταξιωμένης Ισπανίδας δασκάλας, στη ζωή της Μαρίας φέρνει μεγάλες αλλαγές. Η Ελβίρα αναγνωρίζει το εξαιρετικό ταλέντο της και προσπαθεί να τη βοηθήσει να αναδειχθεί. Διοργανώνει την οντισιόν «La Paloma», όπου η Μαρία εντυπωσιάζει. Όμως, η δασκάλα της δεν περιορίζεται μόνο στο καλλιτεχνικό της μέλλον. Πιστεύει πως η Μαρία πρέπει να βιώσει τον έρωτα για να αποκτήσει βάθος στις ερμηνείες της. «Μόνο αν ζήσει, θα μπορέσει να ενσαρκώσει πλήρως τη Τόσκα», λέει στη Λίτσα, που παραμένει καχύποπτη απέναντι στον Άγγλο στρατιώτη.

Στο τέταρτο επεισόδιο, η Μαρία βρίσκεται σε αδιέξοδο. Ανάμεσα στη μουσική και τον έρωτα, παίρνει μια ριψοκίνδυνη απόφαση: να φύγει μαζί με τον Ρόμπερτ, αφήνοντας πίσω την προγραμματισμένη πρεμιέρα της Τόσκα. Η απόδρασή τους προκαλεί σοκ. Η Λίτσα θεωρεί πως αυτή η απόφαση είναι ένα τεράστιο λάθος που μπορεί να καταστρέψει την καριέρα της. Ωστόσο, η Ελβίρα επιμένει ότι η Μαρία χρειάζεται αυτές τις εμπειρίες.

Η ιστορία παίρνει τραγική τροπή όταν η Μαρία ανακαλύπτει ότι ο Ρόμπερτ είναι παντρεμένος. Το γεγονός αυτό την καταρρακώνει, αλλά ταυτόχρονα την ωθεί να επιστρέψει με νέα αποφασιστικότητα στον καλλιτεχνικό της δρόμο.

Η προσωπική απογοήτευση της Μαρίας βρίσκει αντίκρισμα στην τραγική ηρωίδα Τόσκα. Η τέχνη γίνεται το μέσο με το οποίο η Μαρία ξεπερνά τις δυσκολίες της ζωής. Ο παραλληλισμός μεταξύ της ζωής της και της τέχνης είναι το κεντρικό θέμα που αναδεικνύει η σειρά, παρουσιάζοντας πώς οι εμπειρίες της διαμόρφωσαν την καλλιτεχνική της ταυτότητα.

«Η Μαρία που έγινε Κάλλας» αποτελεί μια ωδή στη δύναμη της τέχνης και της ανθρώπινης ψυχής. Με εξαιρετικές ερμηνείες, σκηνοθεσία και μουσική, η σειρά της ΕΡΤ ταξιδεύει το κοινό στην Αθήνα του 1942, ενώ παράλληλα αναδεικνύει την εσωτερική πάλη μιας γυναίκας που αγωνίζεται να ισορροπήσει ανάμεσα στις προσωπικές της επιθυμίες και το πεπρωμένο της.

«Η Μαρία που έγινε Κάλλας» – Συντελεστές

Παίζουν: Ελένη Ράντου (Λίτσα, μητέρα της Μαρίας), Ρένια Λουιζίδου (Ελβίρα, Ισπανίδα δασκάλα), Κλεοπάτρα Ελευθεριάδου (πρωτοεμφανιζόμενη λυρική σοπράνο και φοιτήτρια υποκριτικής, στον ρόλο της Μαρίας), Demy Παπαδέα (Τζάκι, αδελφή της Μαρίας), Κάρμεν Ρουγγέρη (Φρόσω, γιαγιά της Μαρίας), Ιωάννης Παπαζήσης (Μαγκλιβέρας, βαρύτονος, εραστής της Μαρίας), Μάξιμος Μουμούρης (Μπόντμαν, Γερμανός αρχαιοκάπηλος), Χάρης Μαυρουδής (Μάριο Μπονάλτι, Ιταλός αξιωματικός, θαυμαστής της Μαρίας)

Επίσης, συμμετέχουν οι ηθοποιοί: Αλέξανδρος Αντωνόπουλος (Ανδρέας Εμπειρίκος), Νίκος Ορφανός (Μανώλης Καλομοίρης), Αλέξανδρος Βάρθης (Τάκης Σιγάρας), Χάρης Γρηγορόπουλος (Περικλής), Γιώργος Δεπάστας (Οικονομίδης), Αντριάνα Μπάμπαλη (Σοφία), Εύη Μάζη (Κάκια), Michael Edwards (Ρόμπερτ), Dirk Walter Sikorski (Χόρνερ), Michael Seibel (Σιμάνα), Christopher Scott (Ρέι), Κωνσταντίνος Ανταλόπουλος (Βαρόνος) κ.ά.

Σενάριο (head–writer)-σκηνοθεσία: Όλγα Μαλέα
Σεναριογράφοι: Απόστολος Αλεξόπουλος, Βαγγέλης Νάσης, Πένυ Φυλακτάκη, Μανίνα Ζουμπουλάκη
Α’ βοηθός σκηνοθέτη: Μάνος Γαστεράτος
Διεύθυνση φωτογραφίας: Παναγιώτης Βασιλάκης
Μουσική: Σταμάτης Σταματάκης
Μοντάζ: Ιωάννα Πογιαντζή
Ήχος: Νίκος Παπαδόπουλος
Καλλιτεχνική διευθύντρια: Φρόσω Ράλλη
Κοστούμια: Μαρία Μαγγίρα
Σκηνικά: Χρύσα Δαπόντε
Μακιγιάζ: Σωτηρία Μαλατέστα, Τζωρτζίνα Σιδέρη
Παραγωγή: ΕΡΤ
Παραγωγός: Ειρήνη Σουγανίδου
Εκτέλεση παραγωγής: Feelgood Productions