Ηλεκτρονικές αγορές: Απίστευτο αυτό που συνέβη στην Ελλάδα!

Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της Focus Bari, δύο στους τρεις Έλληνες παραδέχονται ότι ξοδεύουν χρόνο άσκοπα στα social media.

Ηλεκτρονικές αγορές: Απίστευτο αυτό που συνέβη στην Ελλάδα!

Αυτός ο χρόνος περιήγησης χωρίς σκοπό είναι ένα φαινόμενο που συνοδεύεται από την αύξηση της χρήσης των ηλεκτρονικών καταστημάτων (e-shops), καθώς επτά στους δέκα Έλληνες έχουν πραγματοποιήσει τουλάχιστον μία αγορά online το τελευταίο εξάμηνο.

Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και η ευρεία πρόσβαση στο διαδίκτυο έχουν αναδιαμορφώσει την καθημερινότητα των Ελλήνων, προσφέροντας νέες ευκαιρίες αλλά και προκαλώντας ανησυχίες. Τα στοιχεία από τις πρόσφατες έρευνες της Focus Bari αποκαλύπτουν σημαντικές τάσεις στη χρήση του διαδικτύου, των κοινωνικών δικτύων, καθώς και στις συνήθειες στοιχηματισμού.

Ζούμε μέσω των Social Media

Σύμφωνα με τη νέα έκδοση της “Focus on Tech Life” της Focus Bari, που διεξάγεται πανελλαδικά συνεχώς από το 1995:

  1. Καθολική Χρήση Διαδικτύου: Το 96% των Ελλήνων είναι χρήστες του διαδικτύου, με το 79% των ατόμων ηλικίας 65-74 χρόνων να σερφάρει καθημερινά, κυρίως από το κινητό.
  2. Ευρεία Χρήση Smartphones: Η κατοχή smartphone έχει φτάσει το 95% στην Ελλάδα.
  3. Κοινωνικά Δίκτυα: Η χρήση των κοινωνικών δικτύων είναι ο κύριος λόγος σύνδεσης στο διαδίκτυο. Δύο στους τρεις Έλληνες παραδέχονται ότι περνούν άσκοπο χρόνο σε αυτά.
  4. Ηλεκτρονικές Αγορές: Επτά στους δέκα Έλληνες έχουν πραγματοποιήσει τουλάχιστον μία ηλεκτρονική αγορά μέσα στους τελευταίους έξι μήνες, με την τάση να είναι ανοδική.

Ανησυχία για την τεχνητή νοημοσύνη

Πάνω από ένας στους δύο Έλληνες θεωρούν ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη αποτελεί σημαντική τεχνολογική εξέλιξη. Ωστόσο, επτά στους δέκα ανησυχούν για την πιθανότητα η Τεχνητή Νοημοσύνη να ξεφύγει από τον έλεγχο, εκφράζοντας ανησυχίες για το μέλλον.

Τζογάρουμε ακατάπαυστα

Μια άλλη πρόσφατη έρευνα της Focus Bari αποκαλύπτει ότι οι τρεις στους τέσσερις Έλληνες έχουν συμμετάσχει σε τυχερά παιχνίδια τον τελευταίο χρόνο, είτε αυτό είναι αθλητικό στοίχημα, λαχείο ή άλλο παιχνίδι, είτε online, είτε δια ζώσης. Το 33% των Ελλήνων στοιχηματίζουν ή παίζουν τουλάχιστον ένα παιχνίδι οποιασδήποτε μορφής τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα έως και καθημερινά.

  • Δημοφιλία του Τζόκερ: Το Τζόκερ είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος στοιχηματισμού, με πάνω από έναν στους δύο Έλληνες να δηλώνουν ότι έχουν παίξει έστω και μία φορά τους τελευταίους 12 μήνες.
  • Αυτοπεριορισμός: Ένας στους πέντε Έλληνες θεωρεί ότι πρέπει να μειώσει τον στοιχηματισμό, ενώ μια αντίστοιχη αναλογία δηλώνει ότι θα έπαιζε περισσότερο αν ήταν πιο εύκολο.
  • Κρατική Παρέμβαση: Σχεδόν δύο στους τρεις Έλληνες πιστεύουν ότι το κράτος πρέπει να κάνει περισσότερα για την προστασία των παικτών.

Η έρευνα αυτή αναδεικνύει τη σημαντική επίδραση του διαδικτύου και της τεχνολογίας στη ζωή των Ελλήνων, ενώ παράλληλα φέρνει στο φως τις ανησυχίες και τους προβληματισμούς τους.