Νέα αύξηση σε κινητή, σταθερή τηλεφωνία και ίντερνετ – Τι θα πληρώσουμε

Έρχονται αυξήσεις όπως όλα δείχνουν σε κινητή, σταθερή τηλεφωνία και ίντερνετ. Πόσο παραπάνω χρήματα θα δίνουμε.

Νέα αύξηση σε κινητή, σταθερή τηλεφωνία και ίντερνετ - Τι θα πληρώσουμε

Ανεβασμένοι κατά 20% είναι οι λογαριασμοί κινητής, σταθερής τηλεφωνίας και ίντερνετ…

Όπως αναφέρει η εφημερίδα “Τα Νέα”, οι εν λόγω αυξήσεις έρχονται ύστερα από απαγόρευση στην αιτούμενη αναπροσαρμογή των συμβολαίων από την κυβέρνηση.

Πιάνουν τους πελάτες που λήγουν τα συμβόλαιά τους και τους δίνουν νέα με… αυξημένες τιμές!

Τι λένε στους πελάτες οι εταιρείες για να ανανεώσουν

Οι πάροχοι υποστηρίζουν ότι μετά τη λήξη του συμβολαίου, το οποίο είναι συνήθως διετές, η προσφορά που είχατε πάρει τότε δεν ισχύει πλέον και η πρόταση τους είναι να συνεχίσετε με το υπάρχον πρόγραμμα αλλά με μια αύξηση της τάξεως των 4 έως 7 ευρώ σε ένα πακέτο που πριν προσφερόταν στα 24 έως 27 ευρώ το μήνα.

Σημειωτέον, οι τηλεπικοινωνίες στην Ελλάδα είναι τουλάχιστον 50% ακριβότερες από τον μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Eurostat.

Σύμφωνα με “Τα Νέα”, οι νέες αυξήσεις αφορούν κυρίως τους συνδρομητές που στο παρελθόν είχαν αποκτήσει μια σύνδεση συμβολαίου με έκπτωση από τον ονομαστικό κατάλογο. Επειδή, ωστόσο, οι περισσότεροι πελάτες είχαν αγοράσει πακέτο με προσφορά, οι αυξήσεις αφορούν τους περισσότερους καταναλωτές.

Όταν οι καταναλωτές βρίσκονται εκτός συμβολαίου, λόγω λήξης του, οι πάροχοι ζητούν τις αυξήσεις. Ορισμένες εταιρείες συνηθίζουν να καλούν τους συνδρομητές 3 και 5 μήνες νωρίτερα από τη λήξη του συμβολαίου τους και τους ενημερώνουν πως έχουν μια προσφορά γι’ αυτούς με αυξημένη χρέωση έως 20%.

Μάλιστα, τους καλούν να την πάρουν γρήγορα γιατί δεν θα είναι διαθέσιμη για πολύ καιρό. Ο καταναλωτής δεν είναι υποχρεωμένος να δεχτεί την αύξηση. Αν ζητήσει αζημίως για τον ίδιο, εφόσον το συμβόλαιο του έχει λήξει, τη μεταφορά του στο δίκτυο άλλου παρόχου, τότε είναι πολύ πιθανόν να επανέλθει στην αρχική προσφορά, δηλαδή σε αυτήν που ίσχυε στο τελευταίο του συμβόλαιο.

Πότε μπορείτε να καταγγείλετε τη σύμβασή σας

Στις παρακάτω περιπτώσεις, ο συνδρομητής έχει το δικαίωμα να καταγγείλει τη σύμβασή του αζημίως εφόσον το πρόβλημα δεν διορθωθεί εντός 30 ημερών:

Στα σταθερά δίκτυα: Αποκλίσεις μεγαλύτερες του 30% για τα ADSL δίκτυα και 20% για τις υπόλοιπες τεχνολογίες (π.χ. VDSL, Fiber To The Home – FTTH) από την τιμή της ελάχιστης ταχύτητας.

Στα κινητά δίκτυα: Αποκλίσεις μεγαλύτερες του 10% από την τιμή της μέγιστης ταχύτητας, σύμφωνα με τις συνθήκες που προβλέπει ο Εθνικός Κανονισμός Ανοικτού Διαδικτύου – ΕΚΑΔ (μέτρηση όταν ο χρήστης βρίσκεται σε εξωτερικό χώρο και εφόσον δεν κινείται με όχημα).