Οι προσφορές σώζουν τα νοικοκυριά – Αυξημένη ζήτηση στα φτηνά brands
Περισσότερο πουλάνε τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, ενώ υπάρχει και μεγάλη ζήτηση σε προσφορές.

Προσφορές και προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας φαίνεται πως προτιμούν περισσότερο οι καταναλωτές.
Όπως αναφέρει η Convert Group, παρατηρείται εντονότερη στροφή προς τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, καθώς και μεγαλύτερη έμφαση στην αναζήτηση εκπτώσεων.
Πως ψωνίζουν οι Έλληνες στα σούπερ μάρκετ
Πλέον οι καταναλωτές στη χώρα μας προτιμούν φθηνότερες λύσεις, χωρίς απαραίτητα να θυσιάζουν την ποιότητα, αξιοποιώντας τις ψηφιακές δυνατότητες για να συγκρίνουν τιμές και να εντοπίζουν τις πιο συμφέρουσες τιμές.
«Ο καταναλωτής είναι πλέον περισσότερο εκπαιδευμένος και απαιτητικός. Δεν αγοράζει παρορμητικά, αλλά με βάση τη σχέση ποιότητας-τιμής», τονίζει ο πρόεδρος της Convert Group.
Οι καταναλωτές δείχνουν αυξημένη εμπιστοσύνη στις online αγορές, ειδικά στους τομείς των φαρμακείων και των σούπερ μάρκετ. Η τάση αυτή ενισχύεται από τη μεγαλύτερη ευκολία πλοήγησης, τις βελτιωμένες υπηρεσίες παράδοσης, αλλά και τις καινοτομίες που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις του κλάδου, οι οποίες προσπαθούν να απαντήσουν στις νέες ανάγκες του κοινού.
Ακολουθήστε το Onlinepress.gr στο Google News