Νέες πρακτικές έρχονται στην Ελλάδα σχετικά με το ρεύμα, αφού επιστρατεύεται και η τεχνολογία.
Πρόκειται στο επόμενο χρονικό διάστημα να έρθουν μηνύματα sms και στο viber από τους προμηθευτές στους πελάτες.
Όπως έγινε γνωστό, θα υπάρχει ενημέρωση για τις ώρες που η τιμή του ρεύματος στη χονδρεμπορική αγορά εκτοξεύεται, ώστε να περιορίσουν την κατανάλωσή τους.
Πως προέκυψε το νέο “μέτρο” στο ρεύμα
Είναι ένα από τα μέτρα προστασίας των καταναλωτών έναντι ακραίων τιμών κατά τη διάρκεια των ημερήσιων διακυμάνσεων στη χονδρεμπορική αγορά, που εισηγείται η ΡΑΑΕΥ στο πλαίσιο των συμβάσεων για τα δυναμικά πορτοκαλί τιμολόγια που έθεσε σε δημόσια διαβούλευση έως και τις 11 Νοεμβρίου.
Τη δυνατότητα αυτής της βέλτιστης χρήσης της κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας στερεί από τους οικιακούς καταναλωτές η καθυστέρηση από τον ΔΕΔΔΗΕ του προγράμματος εγκατάστασης έξυπνων μετρητών. Η είσοδος των πορτοκαλί τιμολογίων αφορά προς το παρόν, σύμφωνα με την Καθημερινή, μόνο τις επιχειρήσεις μέσης τάσης και ορισμένες στη χαμηλή, που διαθέτουν έξυπνο μετρητή. Πρόκειται για περίπου 600.000 έξυπνους μετρητές σήμερα, στους οποίους θα προστεθούν άλλοι 50.000 έως το τέλος του έτους.
Μέσα στο 2025, σύμφωνα με τον προγραμματισμό του ΔΕΔΔΗΕ, θα εγκατασταθούν επιπλέον 300.000 μετρητές. Κατά προτεραιότητα θα τοποθετηθούν σε επιχειρήσεις και κτήρια του Δημοσίου, ώστε η κατανάλωση που θα μπορεί να ενταχθεί σε δυναμική τιμολόγηση να φθάσει μέχρι στο τέλος του έτους στο 55% με 60%. Για τα 7 εκατ. οικιακών καταναλωτών ο δρόμος για την αξιοποίηση των δυναμικών τιμολογίων θα ανοίξει σταδιακά και θα ολοκληρωθεί στο τέλος της δεκαετίας.
Ακολούθησε το Onlinepress.gr στο Google News για όλες τς τελευταίες χρηστικές ειδήσεις