Σούπερ μάρκετ: «Χαράτσι» σε κάθε παραγγελία – Τι μας χρεώνουν

Τελικά δεν υπάρχει το χαράτσι μόνο από τις τράπεζες. Φαίνεται πως έχει επιβληθεί και από τα σούπερ μάρκετ.

Σούπερ μάρκετ: «Χαράτσι» σε κάθε παραγγελία - Τι μας χρεώνουν

Ο κόσμος έχει αλλάξει το στιλ που ψωνίζει και κάνει πλέον αρκετές διαδικτυακές παραγγελίες.

Το ίδιο συμβαίνει και στα σούπερ μάρκετ, που έχουν δει πλέον το παιχνίδι να μετατοπίζεται στην online αγορά.

Για το λόγο αυτό, έχουν βάλει πολύ υψηλές τιμές για το delivery στο σπίτι, δημιουργώντας πρακτικά ένα νέο «χαράτσι».

Το βάρος πέφτει στον καταναλωτή που για να μην πληρώσει έξτρα πρέπει να κάνει μεγάλη παραγγελία.

Τι ισχύει για τα μεγάλα σούπερ μάρκετ της χώρας

Πρώτη ξεκίνησε από το περασμένο καλοκαίρι η Σκλαβενίτης, ανοίγοντας τον δρόμο και στις υπόλοιπες αλυσίδες.

Ήδη από τις 3 Ιουλίου 2023 οι χρεώσεις αποστολής των παραγγελιών από το ηλεκτρονικό κατάστημα του ομίλου Σκλαβενίτης διαμορφώνονται ως εξής:

  • 5,00 ευρώ για αγορές έως 30 ευρώ
  • 2,50 ευρώ για αγορές από 30 ευρώ έως 100 ευρώ
  • Δωρεάν για αγορές από 100 ευρώ και άνω.

Ελάχιστο όριο παραγγελίας στα 25 ευρώ έχει θέσει σε ισχύ η ΑΒ Βασιλόπουλος, ενώ οι δωρεάν παραδόσεις των παραγγελιών ξεκινούν από 45 ευρώ και πάνω. Μέχρι 45 ευρώ πληρώνουμε 2 ευρώ για το delivery.

Όπως ανακοίνωσε πριν από μερικά 24ωρα η βορειοελλαδίτικη αλυσίδα Μασούτης, από 5 Μαρτίου αλλάζει την πολιτική αποστολών μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος με στόχο «τη διατήρηση του βέλτιστου επιπέδου των παρεχόμενων υπηρεσιών μας».

Ειδικότερα, όπως ενημερώνει η αλυσίδα:

  • Για παραλαβή της παραγγελίας από το κατάστημα δεν υπάρχει χρέωση
  • Για παραγγελίες αξίας άνω των 90 ευρώ δεν υπάρχει χρέωση
  • Για παραγγελίες αξίας από 40 ευρώ έως 89,99 ευρώ η χρέωση είναι 2,5 ευρώ
  • Για παραγγελίες αξίας από 20 ευρώ έως 39,99 ευρώ η χρέωση είναι 3,5 ευρώ.
  • Το νέο ελάχιστο ποσό παραγγελίας ανέρχεται στα 20 ευρώ.
    Η Μασούτης δεν είναι η πρώτη αλυσίδα που ανακοίνωσε αναπροσαρμογές στις χρεώσεις για τις ηλεκτρονικές της αποστολές.

Το ίδιο ελάχιστο όριο παραγγελίας – στα 25 ευρώ – εφαρμόζει και η My Market, ενώ οι δωρεάν παραδόσεις ξεκινούν από 59 ευρώ και πάνω. Ωστόσο, ο επικεφαλής της, Αριστοτέλης Παντελιάδης, έχει προαναγγείλει αλλαγές στην πολιτική χρεώσεων.