Σούπερ μάρκετ: Θρίλερ με τα LIDL – Πήρε θέση η εταιρεία

Το σούπερ μάρκετ LIDL πήρε θέση για το ζήτημα της μείωσης προσωπικού που είχε ακουστεί, αναφέροντας πως δεν υφίσταται κάτι τέτοιο.

Σούπερ μάρκετ: Θρίλερ με τα LIDL - Πήρε θέση η εταιρεία

Το γνωστό σούπερ μάρκετ, LIDL αποφάσισε να πάρει θέση για ένα θέμα που είχε δημιουργηθεί και αφορούσε τη μείωση προσωπικού του, λέγοντας ξεκάθαρα πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει.

Πιο αναλυτικά να αναφέρουμε πως η ανακοίνωση της εταιρείας αναφέρει χαρακτηριστικά ότι η Lidl Ελλάς θα ήθελε να καταστήσει σαφές πως δεν τίθεται ζήτημα μείωσης αριθμού εργαζομένων.

Τέλος, ανακοίνωση εξέδωσε η Lidl Ελλάς σχετικά με τη λειτουργία των ταμείων αυτοεξυπηρέτησης (self-checkout) στα καταστήματα σουπερμάρκετ που διατηρεί, ξεκαθαρίζοντας πως σε καμία περίπτωση δεν θα σημάνει μείωση του αριθμού των εργαζομένων της.

Ξεκάθαρη ανακοίνωση από το γνωστό σούπερ μάρκετ – Δείτε αναλυτικά τι αναφέρουν τα LIDL

«Η Lidl Ελλάς θα ήθελε να καταστήσει σαφές πως δεν τίθεται ζήτημα μείωσης αριθμού εργαζομένων», αναφέρει η ανακοίνωση της εταιρείας
Ανακοίνωση εξέδωσε η Lidl Ελλάς σχετικά με τη λειτουργία των ταμείων αυτοεξυπηρέτησης (self-checkout) στα καταστήματα σουπερμάρκετ που διατηρεί, ξεκαθαρίζοντας πως σε καμία περίπτωση δεν θα σημάνει μείωση του αριθμού των εργαζομένων της και πως πρόκειται για ένα υβριδικό μοντέλο που επί της ουσίας θα παρέχει τη δυνατότητα και για ταμείο self-checkout αλλά και παραδοσιακά ταμεία.

Ειδικότερα, όπως αναφέρει η Lidl Ελλάς: Σε συνέχεια δημοσιευμάτων που αναφέρονται στην λειτουργία των self-checkout ταμείων στα καταστήματα της Lidl Ελλάς και κάνουν λόγο για αντικατάσταση των εργαζομένων από μηχανές, η εταιρεία με διαρκές αίσθημα ευθύνης απέναντι στους ανθρώπους της, το καταναλωτικό κοινό και την πολιτεία, είναι υποχρεωμένη να αποκαταστήσει την αλήθεια.

H Lidl Ελλάς εφαρμόζει πιλοτικά τη λειτουργία των self-checkout ταμείων με στόχο να προσφέρει στους καταναλωτές έναν νέο, εναλλακτικό τρόπο εξυπηρέτησης, μειώνοντας τον χρόνο αναμονής στα ταμεία και βελτιώνοντας την αγοραστική εμπειρία στο κατάστημα. Τα self-checkout ταμεία δεν πρόκειται αντικαταστήσουν τα παραδοσιακά ταμεία, αλλά θα λειτουργούν συμπληρωματικά, στο πλαίσιο ενός σύγχρονου, υβριδικού μοντέλου εξυπηρέτησης και η λειτουργία τους προγραμματίζεται να επεκταθεί πανελλαδικά σε όλα τα καταστήματα του δικτύου μας.
Η πρωτοβουλία αυτή έρχεται να προστεθεί σε μία σειρά ενεργειών της εταιρείας που στοχεύουν στη συνεχή βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας των καταναλωτών και στη δημιουργία ενός απλού και σύγχρονου περιβάλλοντος εργασίας για τους ανθρώπους της στα καταστήματα.

Στα ταμεία αυτοεξυπηρέτησης θα υπάρχει παρουσία εργαζομένων της εταιρείας, οι οποίοι θα φροντίζουν για την ομαλή λειτουργία και την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των καταναλωτών. Ως εκ τούτου, η Lidl Ελλάς θα ήθελε να καταστήσει σαφές πως δεν τίθεται ζήτημα μείωσης αριθμού εργαζομένων.

Εδώ και 25 χρόνια προτεραιότητα της Lidl Ελλάς παραμένει η διασφάλιση ενός εργασιακού περιβάλλοντος ασφάλειας και σταθερότητας για τους ανθρώπους της. Και αυτό θα συνεχίσει να υπηρετεί με συνεχείς επενδύσεις που αναγνωρίζουν και επιβραβεύουν την αξία και τον κόπο της καθημερινής προσπάθειας της μεγάλης της ομάδας.

Θα τεθεί άμεσα σε ισχύ η αλλαγή του ωραρίου από την Δευτέρα
Σημαντική αλλαγή ανακοίνωσαν τα σουπερμάρκετ LIDL, η οποία μάλιστα θα τεθεί σε ισχύ από αυτή την Δευτέρα, 4 Μαρτίου. Η αλλαγή αφορά τα ωράριο λειτουργίας των σουπερμάρκετ της εταιρείας σε όλη την Ελλάδα.

Συγκεκριμένα, τα σουπερμάρκετ LIDL αναμένεται να ανοίγουν στις 07.45 το πρωί (αντί για 08.00. Έτσι τις καθημερινές διευρύνουν το ωράριο κατά ένα τέταρτο, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες αναμένεται το Σάββατο να κλείνουν στις 21.00 αντί για τις 20.00.

Σημειώνεται πως η νομοθεσία επιτρέπει στα εμπορικά καταστήματα και τα καταστήματα παροχής υπηρεσιών, τηρούμενης της εργατικής νομοθεσίας, από τις 06:00 έως τις 21:00 από Δευτέρα έως Σάββατο.

Μάλιστα, σε αυτή τους την κίνηση αναφέρθηκε και ο διευθύνων σύμβουλος και πρόεδρος του Δ.Σ. της Lidl Ελλάς, κ. Μάρτιν Μπραντενμπούργκερ στο περιθώριο της εκδήλωσης για την αποφοίτηση των σπουδαστών του 1ου κύκλου του προγράμματος Lidl UP: Learn & Work, λέγοντας ότι το άνοιγμα ένα τέταρτο νωρίτερα το πρωί θα συμβάλλει στην καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών και κυρίως των εργαζόμενων.

Σημειώνεται πως η Lidl Ελλάς συμπληρώνει φέτος 25 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα. Σύμφωνα με την εταιρεία «Με σλόγκαν «Το Lidl στα καλύτερά του», η εταιρεία μέσα από την 25ετή πορεία της στην ελληνική αγορά αποδεικνύει την προσήλωσή της να κοιτάζει μπροστά και να εξελίσσεται συνεχώς».