Οικονομία

Σούπερ νέα για όποιον έχει ΔΕΗ – Τι ανακοίνωσε

Παρά την αύξηση του κόστους ενέργειας κατά 14% τον Φεβρουάριο, η ΔΕΗ καταφέρνει για άλλη μια φορά να συγκρατήσει τις τιμές που προσφέρει στους πελάτες της.

Σούπερ νέα για όποιον έχει ΔΕΗ – Τι ανακοίνωσε

Συγκεκριμένα, η εταιρεία εφαρμόζει μια έκπτωση 60% στο βασικό πράσινο τιμολόγιο ρεύματος, το οποίο αφορά σε μεγάλη πλειονότητα των οικιακών καταναλωτών. Με αυτή την έκπτωση, η τελική τιμή του βασικού πράσινου οικιακού τιμολογίου για τον Μάρτιο παραμένει αμετάβλητη στα 0,1548 €/kWh, εξασφαλίζοντας έτσι σταθερότητα και συνέπεια για τους πελάτες της.

Επιπλέον, η ΔΕΗ συνεχίζει να προσφέρει σημαντικές εκπτώσεις στις νέες ζώνες χαμηλής χρέωσης που καθιερώθηκαν από την 1η Φεβρουαρίου. Με την εφαρμογή έκπτωσης 68,7%, η τιμή του πράσινου Γ1Ν τιμολογίου παραμένει σταθερή στα 0,1309 €/kWh για τις νέες αυτές ζώνες. Οι πελάτες που διαθέτουν διζωνικούς μετρητές μπορούν επίσης να επωφελούνται από επιπλέον μειώσεις κατά 15,5% στις ώρες χαμηλής χρέωσης, προσφέροντας έτσι σημαντική εξοικονόμηση στην κατανάλωση ενέργειας.

Αξιοσημείωτο είναι ότι τα μπλε τιμολόγια της ΔΕΗ, που έχουν αποκτήσει μεγάλη αποδοχή από το κοινό, διατηρούν την εγγυημένη σταθερή τιμή 0,145 €/kWh για 12 μήνες για το οικιακό μπλε πρόγραμμα myHomeEnter (και 0,142 €/kWh για το πρόγραμμα myHomeOnline). Η ΔΕΗ είναι η μοναδική εταιρεία που έχει υιοθετήσει τις νέες ζώνες χαμηλής χρέωσης για αυτά τα τιμολόγια, και για το myHomeOnline η τιμή για τις ώρες χαμηλής κατανάλωσης μειώνεται στα 0,132 €/kWh.

Για τους νέους πελάτες που επιλέγουν τα μπλε τιμολόγια, η ΔΕΗ προσφέρει ένα επιπλέον κίνητρο με επιστροφή 100€ στον λογαριασμό τους. Συγκεκριμένα, οι νέοι πελάτες στα προγράμματα ΔΕΗ myHome Enter και ΔΕΗ myHome Online επωφελούνται από έκπτωση 50€ στον πρώτο τους λογαριασμό και επιπλέον 50€ στον 6ο μήνα, εφόσον διατηρούν τον λογαριασμό τους ενεργό μέσω της υπηρεσίας myΔΕΗ.

Τα μπλε προγράμματα της ΔΕΗ ξεχωρίζουν επίσης για το χαμηλό πάγιο και για το γεγονός ότι δεν έχουν προϋποθέσεις για την εφαρμογή της ανακοινωμένης τιμής τους, κάτι που καθιστά τη διαδικασία ακόμα πιο ξεκάθαρη και προσιτή για τους πελάτες.

Η στρατηγική της ΔΕΗ επικεντρώνεται πάντα στις ανάγκες των πελατών της, προσφέροντας μια διαφανή και απλή τιμολόγηση, ολοκληρωμένες λύσεις για την ενέργεια, καθώς και ταχύτερη εξυπηρέτηση μέσω πολυκαναλικής υποστήριξης και μια ολοκληρωμένη ψηφιακή εμπειρία.

Exit mobile version