Σούπερ Μάρκετ: Οι αλλαγές στις προσφορές
Αλλαγές στον τρόπο που προσφέρονται οι εκπτώσεις αναμένονται στα σούπερ μάρκετ το επόμενο διάστημα, καθώς η κυβέρνηση στοχεύει να περιορίσει περιπτώσεις παραπλάνησης των καταναλωτών.

Συγκεκριμένα, σε περίπου δέκα ημέρες θα τοποθετηθούν νέες ετικέτες στα ράφια των σούπερ μάρκετ, οι οποίες θα επισημαίνουν τα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία μείωσης τιμών.
Ένα από τα βασικά θέματα που συζητούνται είναι η απαγόρευση των συνδυαστικών προσφορών για το ίδιο προϊόν. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα ισχύει ταυτόχρονα η προσφορά 1+1 δώρο και έκπτωση 50%, ή, σε περίπτωση πολλαπλών προσφορών για το ίδιο προϊόν, αυτές θα πρέπει να έχουν το ίδιο ποσοστό έκπτωσης.
Ο γενικός διευθυντής της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος, Απόστολος Πεταλάς, ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ πως η σήμανση αυτή είναι μια χρονοβόρα διαδικασία, καθώς αφορά περίπου 4.200 καταστήματα, με νέους κωδικούς να προστίθενται καθημερινά.
Ωστόσο, ήδη, σε κάποια μεγάλα σούπερ μάρκετ έχει τοποθετηθεί σήμανση αλλά απαιτείται, περίπου, ένα δεκαήμερο για να τοποθετηθούν τα καρτελάκια σε όλα τα καταστήματα. Όπως επεσήμανε ο κ. Πεταλάς, η σήμανση δεν θα είναι η ίδια σε όλα τα σούπερ μάρκετ καθώς πρόκειται για πρωτοβουλία και κάθε επιχείρηση επιλέγει τον δικό της τρόπο για την ειδική σήμανση.
Η τελευταία ανανεωμένη λίστα με τους κωδικούς προϊόντων που έχουν ενταχθεί στην πρωτοβουλία μείωσης τιμών, περιλάμβανε 362 κωδικούς προϊόντων και οι μειώσεις διαμορφώνονται από 5% έως 24%.
Σημειώνεται ότι ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος σε πρόσφατη συνάντηση που είχε με εκπροσώπους της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας συνέστησε εντατικοποίηση των προσπαθειών από την πλευρά του οργανωμένου λιανεμπορίου, ώστε να αποδώσει τα μέγιστα η νέα πρωτοβουλία του υπουργείου Ανάπτυξης για μειώσεις τιμών στα ράφια των σούπερ μάρκετ, με στόχο την ανάσχεση της ακρίβειας.
Ακολούθησε το Onlinepress.gr στο Google News για όλες τς τελευταίες χρηστικές ειδήσεις