Σούπερ μάρκετ: Σάλος με μειώσεις «μαϊμού» – Δείτε παραδείγματα

Παραδείγματα με αυξήσεις τιμών προϊόντων που εμφανίζονται ως μειώσεις στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Μείωση τιμής» του υπουργείου Ανάπτυξης.

Παρόλο που τα προϊόντα εντάχθηκαν στην εν λόγω πρωτοβουλία, στην πράξη η μείωση δεν φαίνεται να εφαρμόζεται.

Ακολουθούν έξι ενδεικτικά παραδείγματα:

  1. Μαλακτικό 52 πλύσεις
    Στις 24 Οκτωβρίου, πριν εφαρμοστεί η πρωτοβουλία, η τιμή του ήταν 3,38 ευρώ. Στις 20 Νοεμβρίου, μετά την ένταξή του στο μέτρο, η τιμή ανέβηκε στα 3,39 ευρώ.
  2. Μαλακτικό 82 πλύσεις
    Στις 24 Οκτωβρίου, πριν το μέτρο, η τιμή του ήταν 4,98 ευρώ. Στις 20 Νοεμβρίου, μετά την ένταξή του, η τιμή αυξήθηκε στα 4,99 ευρώ.
  3. Γκοφρέτα με σοκολάτα
    Στις 13 Νοεμβρίου, πριν ενταχθεί στο μέτρο, η τιμή της ήταν 0,38 ευρώ. Στις 20 Νοεμβρίου, μετά την ένταξή της, η τιμή ανέβηκε στα 0,48 ευρώ.
  4. Φρυγανιές χωριάτικες σταρένιες 240 γρ.
    Στις 26 Οκτωβρίου, πριν την ένταξή τους στο μέτρο, η τιμή ήταν 1,67 ευρώ. Στις 20 Νοεμβρίου, μετά την ένταξή τους, η τιμή ανέβηκε στα 1,95 ευρώ.
  5. Φρυγανιές σίτου 250 γρ.
    Στις 26 Οκτωβρίου, πριν εφαρμοστεί η πρωτοβουλία, η τιμή τους ήταν 1,39 ευρώ. Στις 20 Νοεμβρίου, μετά την ένταξή τους, η τιμή ανέβηκε στα 1,62 ευρώ.
  6. Απορρυπαντικό ρούχων 50 μεζ.
    Στις 21 Οκτωβρίου, πριν εφαρμοστεί το μέτρο, η τιμή του ήταν 10,35 ευρώ. Στις 18 Νοεμβρίου, μετά την ένταξή του στο μέτρο, η τιμή ανέβηκε στα 10,85 ευρώ.

Τι λέει ο κ. Ραυτόπουλος

Τα  παραδείγματα αυτά σχολίασε ο πρόεδρος της Ένωσης Εργαζόμενων Καταναλωτών Ελλάδας Απόστολος Ραυτόπουλος μιλώντας στο MEGA.  « Γίνονται μειώσεις σε αυτούς τους κωδικούς προϊόντων επειδή κλείνει ο χρόνος . Μετά η ΕΛΣΤΑΤ θα πει πως μειώθηκε ο πληθωρισμός » σημείωσε.  Και συνέχισε λέγοντας πως τον έλεγχο αναφορικά με την εφαρμογή του μέτρου θα έπρεπε να τον είχε κάνει  ήδη η ηγεσία του αρμόδιου υπουργείου.

« Οι βιομηχανίες στέλνουν τις τιμές προϊόντων  τους στα σούπερ μάρκετ και μετά αυτά προσθέτουν την δική τους μείωση και τα στέλνουν στο υπουργείο Ανάπτυξης» τόνισε και είπε αγανακτισμένος πως «  δεν γίνεται να έχει γίνει λάθος στις τιμές εκατοντάδων χιλιάδων κωδικών προϊόντων και να έχουν αυξηθεί πριν μπουν στο μέτρο “μόνιμης μείωσης”.Kαι όταν  αυτά μπαίνουν στη “μόνιμη μείωση τιμών ” αυτά  να συνεχίζονται να αυξάνεται » συμπλήρωσε.

Δημήτρης Ξένος
Ο Δημήτρης Ξένος είναι συντάκτης και αναλυτής ειδήσεων με εξειδίκευση σε οικονομικά και χρηστικά θέματα. Έχει πολυετή εμπειρία στη διαδικτυακή δημοσιογραφία και παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στην Ελλάδα και την Ευρώπη.