Τέλος η Εθνική Τράπεζα όπως την ξέρατε – Η μεγάλη αλλαγή ανακοινώθηκε

Η ανανεωμένη εταιρική εικόνα της Εθνικής Τράπεζας αντλεί έμπνευση από τη μακρόχρονη ιστορία της Τράπεζας, διατηρώντας το εμβληματικό κτίριο στο επίκεντρο και αξιοποιώντας περαιτέρω το σχήμα της έλλειψης ως σύμβολο συνεχούς εκσυγχρονισμού, ανανέωσης, αέναης εξέλιξης.

Τέλος η Εθνική Τράπεζα όπως την ξέρατε - Η μεγάλη αλλαγή ανακοινώθηκε

Εθνική Τράπεζα: Την σημασία της ανανεωμένης εταιρικής εικόνας της ανέδειξε η διοίκηση και συγκεκριμένα ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου Γκίκας Χαρδούβελης επισημαίνοντας ότι η νέα εικόνα σηματοδοτεί τη νέα εποχή και συγχρόνως αναδεικνύει τη μεγάλη αλλαγή που έχει συντελεστεί στην τράπεζα τα τελευταία χρόνια.

Το μήνυμα της εξέλιξης της Εθνικής Τράπεζας στην «Τράπεζα Σήμερα», μετέφεραν ο Πρόεδρος του Δ. Σ. της Εθνικής Τράπεζας κ. Γκίκας Χαρδούβελης και ο κ. Παύλος Μυλωνάς, Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Τράπεζας, στο πλαίσιο εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε παρουσία εκπροσώπων της Πολιτείας, της επιχειρηματικής κοινότητας καθώς και συνεργατών της Τράπεζας.

Εθνική Τράπεζα: Με ανανεωμένη εταιρική εικόνα

Η Εθνική Τράπεζα οδηγεί τις εξελίξεις στο ελληνικό χρηματοπιστωτικό σύστημα, στέκεται δίπλα σε όλους τους Έλληνες και αποτελεί την πρώτη επιλογή για τους πελάτες της όντας με  ανταγωνιστική αλλά διατηρώντας παράλληλα και τον  παραδοσιακό της χαρακτήρα.

Η ανανεωμένη ταυτότητα υποστηρίζεται από μια σύγχρονη, ανθρωποκεντρική καμπάνια, που ανοίγει το διάλογο με το κοινό. Η καμπάνια μαζί με τη νέα, σύγχρονη ταυτότητα εκφράζουν την Εθνική Τράπεζα του Σήμερα.

Η νέα ταυτότητα

Ήδη η ιστοσελίδα της Εθνικής Τράπεζας έχει ανανεωθεί, με νέο λογότυπο και χρώματα, όπως φαίνεται στην ακόλουθη φωτογραφία.

Επίσης, ανανεωμένο είναι το e-banking της τράπεζας, ενώ έχει αλλάξει το λογότυπο στα καταστήματά της.

Σύμφωνα με την Εθνική Τράπεζα, οι βασικές αρχές πίσω από τη δημιουργία της νέας εταιρικής της ταυτότητας ακολουθούν και εκφράζουν την εξέλιξη των τελευταίων ετών.

Δεν βασίζεται απλά σε ένα ανανεωμένο λογότυπο, αλλά σε ένα πλούσιο οπτικό σύστημα, όπου το σχήμα της έλλειψης κυριαρχεί και «απλώνεται» σε κάθε έκφανση και έκφραση της τράπεζας.

Συγκεκριμένα, η νέα ταυτότητα:

– Δημιουργήθηκε με το βλέμμα στραμμένο στο αύριο αλλά και με έντονο σεβασμό στην ιστορία.

– Αντανακλά τη δύναμη, τη γνώση, την εμπειρία των 183 ετών παρουσίας στη χώρα και τη δέσμευση να καθοδηγεί εμπνευσμένα..

– «Φωτίζει» όλα τα δυνατά της σημεία, εκείνα που διαφοροποιούν την Εθνική Τράπεζα διαχρονικά, αλλά και αυτά που γεννήθηκαν τα τελευταία χρόνια, με συστηματική, μεθοδική δουλειά.

– Εκφράζει τη σύγχρονη τραπεζική εμπειρία που βασίζεται στη συνδεσιμότητα, την προσβασιμότητα, την απλότητα και τη διαρκή καινοτομία, με επίκεντρο τον πελάτη και τις εξατομικευμένες ανάγκες, ανησυχίες και όνειρά του.

– Αποτυπώνει την Εθνική Τράπεζα Σήμερα. Μία ζωντανή τράπεζα, έναν ηγέτη που συναισθάνεται κάθε πελάτη, που νοιάζεται για τα μεγάλα κοινωνικά αιτήματα και που λειτουργεί υπεύθυνα απέναντι στο περιβάλλον.

Η Εθνική Τράπεζα μετεξελίσσεται συνεχώς παραμένοντας πίστη στις αξίες της

Ο διευθύνων σύμβουλος της Εθνικής Τράπεζας Παύλος Μυλωνάς τόνισε ότι πριν αλλάξει η εταιρική εικόνα της τράπεζας έπρεπε να αλλάξει η ίδια η Τράπεζα, Γεγονός που έγινε πράξη στη διάρκεια της τελευταίας πενταετίας και σήμερα η Εθνική έχει αλλάξει εικόνα. Μεταξύ των θετικών επιτευγμάτων ο κ. Μυλωνάς ανέφερε την δραστική μείωση των κόκκινων δανείων από τα 22,5 δις. ευρώ το 2018 σε μόλις ένα δις. ευρώ σήμερα καθώς και στην ισχυρότατη κεφαλαιακή επάρκεια της τράπεζας που την κατατάσσει στις κορυφαίες στην Ευρώπη. Έδωσε έμφαση στις μεγάλες επενδύσεις στον τομέα των τεχνολογίας και της καινοτομίας που άλλαξαν την δομή της τράπεζας και σήμερα έχουν οδηγήσει, μεταξύ άλλων, το 97% των συναλλαγών να γίνεται από τα ψηφιακά δίκτυα εκτός καταστημάτων. Επίσης αναφέρθηκε στις δεσμεύσεις και τις σημαντικές πρωτοβουλίες της Εθνικής Τράπεζας στον τομέα του ESG, καθώς και στο ανθρώπινο δυναμικό της τράπεζας και τον καθοριστικό του ρόλο.

Ο κ. Παύλος Μυλωνάς αναδεικνύοντας τις κύριες επιτυχίες της Τράπεζας τα τελευταία 5 χρόνια, τόνισε ότι «Η Εθνική Τράπεζα έχει μια μακροχρόνια σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες της. Παράλληλα όμως, μέσω του προγράμματος μετασχηματισμού της:

  • έχει απαλλαγεί από τα προβλήματα του παρελθόντος, με τους δείκτες κεφαλαιακής της επάρκειας να βρίσκονται ανάμεσα στους υψηλότερους στην Ευρώπη,
  • βελτιώνει την εμπειρία του πελάτη, ώστε να είναι η Τράπεζα Πρώτης Επιλογής,
    προσφέροντας τις πιο σύγχρονες ψηφιακές υπηρεσίες στον κλάδο, επενδύοντας στην τεχνολογική αναβάθμισή της και συνάπτοντας στρατηγικές συνεργασίες με εταιρείες τεχνολογίας στηρίζοντας τις ελληνικές επιχειρήσεις με εξειδικευμένες ομάδες συμβούλων και καινοτόμες λύσεις
  • δίνει προτεραιότητα στις ευθύνες της προς την κοινωνία και το περιβάλλον. Έτσι άξια ανανεώνουμε την εταιρική μας εικόνα.»

Το νέο δίκτυο καταστημάτων

Παράλληλα, στο πλαίσιο του rebranding προχωρά η αναδιοργάνωση και ο ανασχεδιασμός του δικτύου των καταστημάτων της, υπό το νέο λογότυπο του ομίλου.

Η νέα δομή του είναι η εξής:

1. Πλήρεις μονάδες με συμβούλους για όλες τις κατηγορίες πελατών, με λειτουργία τόσο ταμείων όσο και αυτόματων μηχανημάτων για την εκτέλεση συναλλαγών με μετρητά. Με τον τρόπο αυτό θα λειτουργεί το 1/3 του δικτύου της, κυρίως στα κέντρα των μεγάλων πόλεων της χώρας.

2. Μικρότερα καταστήματα αποκλειστικά για ιδιώτες πελάτες σε περιφερειακές συνοικίες, στα οποία εκτός από την απόκτηση προϊόντων με την υποστήριξη εξειδικευμένων συμβούλων, θα είναι δυνατή η πραγματοποίηση μεταφορών και πληρωμών στο ταμείο ή σε αυτόματα μηχανήματα. Ο αριθμός τους θα φτάνει γύρω στα 150.

3. Μονάδες χωρίς ταμεία, τα οποία θα εξυπηρετούν όσους θέλουν να κάνουν εγχρήματες συναλλαγές μέσω αυτόματων μηχανημάτων. Σε αυτά θα υπάρχουν και χώροι συναντήσεων των πελατών με συμβούλους για τη διάθεση πιο σύνθετων προϊόντων.

Πρόκειται για τη μετεξέλιξη των σημερινών i-bank stores, τα οποία δεν θα έχουν τις κλασικές πόρτες ασφαλείας, καθώς δεν θα φυλάσσονται μετρητά. Στόχος είναι η δημιουργία περίπου 60 μονάδων.

Μάθετε περισσότερα: nbg.gr