«Τέλος» η έξοδος για τους Έλληνες – Όλα πλέον στο σπίτι
Τι κάνουν πλέον οι Έλληνες σύμφωνα με τα στοιχεία που βγήκαν από τα σούπερ μάρκετ.
Στροφή στο σπίτι για τους Έλληνες και αυτό το δείχνουν τα στοιχεία που βγήκαν στη δημοσιότητα.
Υπάρχει αύξηση των πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ τους 10 τελευταίους μήνες.
Η νέα συνήθεια που έχει προκύψει
Τη μεγαλύτερη αύξηση, ωστόσο, καταγράφουν τα αλκοολούχα ποτά (+7,6%) ενώ άνοδο της τάξεως 6% εμφανίζουν τα αναψυκτικά.
Οι λεπτομέρειες, δηλαδή, αγοράζουν περισσότερα αλκοολούχα και μη, ποτά για το σπίτι, σε σχέση με πέρσι, την ίδια στιγμή μάλιστα, που η τιμή ανά τεμάχιο τουλάχιστον στα αναψυκτικά εμφανίζεται αυξημένη κατά 1,3%.
Τα παραπάνω στοιχεία αποτυπώνουν ουσιαστικά την αυξημένη τάση των καταναλωτών για κατανάλωση στο σπίτι, αντί της εξόδου στα καταστήματα εστίασης, σε μία, προφανή, να περιορίσουν γενικότερα τις δαπάνες τους.
Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με έρευνα της ΕΥ, το 50% των καταναλωτών δηλώνει ότι στο μέλλον θα μαγειρεύει πιο συχνά ενώ 4 στους 10 πως σχεδιάζουν να περνούν περισσότερο χρόνο ή να διασκεδάζουν στο σπίτι.
Ακολούθησε το Onlinepress.gr στο Google News για όλες τς τελευταίες χρηστικές ειδήσεις