Βαρύ πρόστιμο σε ΑΒ Βασιλόπουλος – Σάλος με το σούπερ μάρκετ

Σάλος έχει προκληθεί με το σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος, καθώς δέχθηκε πρόστιμο ύψους 3.500 ευρώ έπειτα από έλεγχο που έγινε.

Βαρύ πρόστιμο σε ΑΒ Βασιλόπουλος - Σάλος με το σούπερ μάρκετ

Σάλος έχει προκληθεί το τελευταίο διάστημα με το σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος, καθώς δέχθηκε πρόστιμο ύψους 3.500 ευρώ έπειτα από έλεγχο που έγινε.

Πιο συγκεκριμένα πρόστιμο ύψους 3.500 ευρώ σε κατάστημα σούπερ μάρκετ της αλυσίδας «ΑΒ Βασιλόπουλος» επιβλήθηκε από την Περιφέρεια Αττικής, μετά από έλεγχο, που πραγματοποίησαν τα αρμόδια συνεργεία της.

Από εκεί και πέρα με την με αριθ469712/11-04-24 απόφαση της Δ/νσης Ανάπτυξης Π.Ε. Δυτικού Τομέα Αθηνών της Περιφέρειας Αττικής, επεβλήθη συνολικό πρόστιμο τριών χιλιάδων πεντακοσίων ευρώ (3500,00€) στην επιχείρηση ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε.

Πρόστιμο στο σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος – Δείτε το λόγο

Πρόστιμο ύψους 3.500 ευρώ σε κατάστημα σούπερ μάρκετ της αλυσίδας «ΑΒ Βασιλόπουλος» επιβλήθηκε από την Περιφέρεια Αττικής, μετά από έλεγχο, που πραγματοποίησαν τα αρμόδια συνεργεία της.

Το πρόστιμο επιβλήθηκε για παραβάσεις της νομοθεσίας στα τμήματα του ιχθυοπωλείου και του κρεοπωλείου του καταστήματος.

Ειδικότερα, σύμφωνα:

Με την με αριθ469712/11-04-24 απόφαση της Δ/νσης Ανάπτυξης Π.Ε. Δυτικού Τομέα Αθηνών της Περιφέρειας Αττικής, επεβλήθη συνολικό πρόστιμο τριών χιλιάδων πεντακοσίων ευρώ (3500,00€) στην επιχείρηση ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε που βρίσκεται στη διεύθυνση Λεωφ.Αθηνών 242 στο Χαϊδάρι για:

Α) Στο τμήμα του ιχθυοπωλείου του καταστήματος υπήρχαν εκτεθειμένα προς πώληση αποψυγμένα μη προσυσκευασμένα αλιεύματα και συγκεκριμένα Θράψαλα Αργεντινής TODARODES SAGITTATUS ΠΟΙΚ. ΤΡΑΤΕΣ σε μορφή χύδην (χύμα) κατά παράβαση του Αρθρ. 35παρ4 της Υπ. Απόφασης 91354 (ΦΕΚ 2983/Β’/30-08- 2017)όπως τροποποιήθηκε και ισχύει και τιμωρείται σύμφωνα με το Αρθρ. 35παρ5 της ιδίας Υπ. Απόφασης, με διοικητικό πρόστιμο τριών χιλιάδων ευρώ (€3.000,00).

Β) Στο τμήμα του κρεοπωλείου του καταστήματος υπήρχαν για άμεση πώληση στον καταναλωτή μη προσυσκευασμένα κεμπάπ 80γρ ελληνικής παρασκευής σε μορφή χύδην (χύμα) χωρίς αναφορά επί της πινακίδας λιανικής πώλησης των ουσιών ή προϊόντων που προκαλούν αλλεργίες ή δυσανεξίες για το συγκεκριμένο είδος κατά παράβαση του άρθρου 11παρ 1Δ της Υπ. Απόφασης 91354 (ΦΕΚ 2983/Β’/30-08- 2017)όπως τροποποιήθηκε και ισχύει και τιμωρείται σύμφωνα με το Αρθρ.11παρ2Β για ελλιπή αναγραφή των ελάχιστων ενδείξεων επί της πινακίδας με πρόστιμο πεντακοσίων ευρώ (500,00€) ανά κωδικό προϊόντος.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος σκορπίζει χαμόγελα στα παιδιά
«Όταν ακούς ΑΒ περιμένεις πάντα κάτι καλό», γι’ αυτό και η ΑΒ Βασιλόπουλος φροντίζει και το φετινό Πάσχα να προσφέρει στους καταναλωτές και ιδιαίτερα στα παιδιά, δώρα και εκπλήξεις, ώστε να περάσουν ακόμα πιο ευχάριστα τις ημέρες των διακοπών μαζί με τους αγαπημένους τους. Για 8 η συνεχή χρονιά, η ΑΒ Βασιλόπουλος φέρνει τα Πασχαλινά Αβγά της, δίνοντας ακόμα μεγαλύτερη χαρά στα παιδιά και στηρίζοντας το πολύτιμο έργο του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού».

Με κάθε αγορά ενός πασχαλινού αβγού, οι πελάτες συνεισφέρουν με 0,30€ στο έργο του Οργανισμού και η ΑΒ Βασιλόπουλος διπλασιάζει το συνολικό ποσό. Τα πασχαλινά αβγά διατίθενται σε όλα τα φυσικά καταστήματα του δικτύου της ΑΒ, αλλά και στο AB Eshop, σε δύο μεγέθη, 150 γρ. και 220 γρ., κάτω από 4€ και 5€, αντίστοιχα, ενώ κάθε μέγεθος έχει δύο διαφορετικά σχέδια με παιδικές ζωγραφιές από τα παιδιά του Οργανισμού.

Η ισχύς εν τη ενώση φαίνεται ότι αποτελεί τη νέα στρατηγική για την ανάπτυξη του σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος
Το γνωστό σούπερ μάρκετ μετά τις συνεργασίες για την συγκατοίκηση με τη Holland & Barrett του ομίλου Φουρλή και τη πολωνική αλυσίδα ειδών ένδυσης και σπιτιού Pepco, δρομολογεί συμφωνίες με αλυσίδες εστίασης -κυρίως γρήγορου φαγητού, όπως σουβλάκι, πίτσα- που θα λειτουργούν εντός των μεγάλων σούπερ μάρκετ.

Η αρχή σχεδιάζεται να γίνει στο υπέρ μάρκετ που άνοιξε η αλυσίδα στα τέλη του περασμένου Νοεμβρίου στη περιοχή του Αμαρουσίου, στο Δαχτυλίδι.

Σύμφωνα με την Καθημερινή, μέσα σε αυτή την κίνηση η ΑΒ Βασιλόπουλος φιλοδοξεί να προσελκύσει πελάτες και μάλιστα περισσότερες ώρες στο συγκεκριμένο κατάστημα, ο οποίο γειτνιάζει κυρίως με κτίρια γραφείων, καθώς και να κρατήσει τους πελάτες για μεγαλύτερη διάρκεια μέσα στο κατάστημα. Με άλλα λόγια, ένας εργαζόμενος θα μπορεί να επισκέπτεται το σούπερ μάρκετ για να αγοράσει φαγητό και επιπλέον να κάνει τις απαιτούμενες αγορές ειδών παντοπωλείου για το σπίτι του.

Η τάση αυτή, γνωστή και ως grocerant (από τη σύνθεση των λέξεων groceries=παντοπωλείο, σούπερ μάρκετ και restaurant=εστιατόριο) έχει αναπτυχθεί από την προηγούμενο δεκαετία στις ΗΠΑ, αλλά γίνεται ακόμα πιο έντονη δεδομένου ότι συνολικά το έτοιμο φαγητό που γνωρίζει παγκοσμίως ισχυρή ανάπτυξη καθώς οι νεότερες γενιές μαγειρεύουν όλο και λιγότερο.

Οι άλλες δύο κινήσεις στις οποίες δίνει έμφαση φέτος η διοίκηση της ΑΒ Βασιλόπουλος είναι η συνέχιση των προσφορών που συνδέονται με την επιβράβευση των καταναλωτών με τις περίφημες δωροεπιταγές αξίας 6 ευρώ. Αυτό που κάνει η αλυσίδα είναι να βάζει σε προσφορά τα προϊόντα μιας μεγάλης κατηγορίας, διαφορετικής κάθε εβδομάδας, και με αγορές αξίας 20 ευρώ και άνω οι πελάτες να κερδίζουν μία εξάευρη επιταγή.