Ζαλίζουν οι αριθμοί: Αυτοί είναι οι κορυφαίοι Έλληνες influencers

Τα social media έχουν ενσωματωθεί στην καθημερινότητά μας και οι Έλληνες influencers χρησιμοποιούν τις πλατφόρμες όπως το Instagram και το TikTok για να παρουσιάσουν και να προωθήσουν προϊόντα στο κοινό τους.

Ζαλίζουν οι αριθμοί: Αυτοί είναι οι κορυφαίοι Έλληνες influencers

Μια πρόσφατη έρευνα που διενεργήθηκε από τη Humble Digital Agency αποκαλύπτει ενδιαφέροντα δεδομένα σχετικά με τη χρήση των social media στην Ελλάδα και την επίδραση των influencers στις αποφάσεις αγοράς των χρηστών.

Στον διαρκώς εξελισσόμενο κόσμο των social media, οι προτιμήσεις και οι συνήθειες των χρηστών δεν παύουν ποτέ να αλλάζουν και να εκπλήσσουν.

Η Humble πραγματοποίησε μια έρευνα όπου διαχώρισε τους influencers σε τρεις κύριες κατηγορίες που περιλαμβάνουν: Τεχνολογία, Μόδα και Lifestyle (περιεχόμενο που καλύπτει θέματα όπως μπαρ, εστιατόρια, φαγητό κλπ). Ακολούθως, παρουσίασε ποιοι influencers κατέχουν την κορυφαία θέση σε κάθε μία από αυτές τις κατηγορίες.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, στην κατηγορία Τεχνολογία κατέχουν την πρώτη θέση οι Unboxholics. Στην κατηγορία Μόδα, η πρώτη θέση ανήκει στην Ιωάννα Τούνη, ακολουθούμενη από την Modern Cinderella των 313Κ followers και την Fos Bloque. Επίσης, η Ιωάννα Τούνη κατέχει και την πρώτη θέση στην κατηγορία Lifestyle, με τους Fipster και τη Madame Ginger να ακολουθούν.

Στη συνέχεια, η Humble παρουσίασε τους αγαπημένους Έλληνες Influencers στο Instagram και στο TikTok. Στο TikTok, οι αγαπημένοι influencers είναι οι: J Touni, Fipster, Unboxholics, Modern Cinderella, Pamairii, Dat Lilly, Chris Kogias και Chara Kontochristou.

Αναφορικά με το Instagram, οι αγαπημένοι influencers είναι οι: J Touni, Fipster, Dat Lilly, Unboxholics, Alexandros Kopsialis, Modern Cinderella, Mairiboo, Super kiki, Venetia Kamara, giogiota, Evelina nikoliza, Filio Lou και Fos Bloque.

Αυτή η έρευνα παρέχει μια ενδιαφέρουσα εικόνα του τρόπου με τον οποίο οι influencers στην Ελλάδα διαδραματίζουν ρόλο στη δημιουργία περιεχομένου και στην επικοινωνία με το κοινό τους σε διαφορετικά κοινωνικά δίκτυα.

Σύμφωνα με την εν λόγω έρευνα, το Instagram εμφανίζεται ως η απόλυτη πρώτη επιλογή για τους Έλληνες, με ποσοστά προτίμησης που ανέρχονται σε εντυπωσιακά επίπεδα από τους 13 έως τους 35+. Ακολουθεί το TikTok, ιδιαίτερα δημοφιλές στις νεότερες ηλικιακές ομάδες, ενώ το Facebook βρίσκεται σε πτώση, ειδικά μεταξύ των νεότερων χρηστών.

Το LinkedIn διατηρεί δημοτικότητα σε συγκεκριμένες ηλικιακές ομάδες, ενώ το Reddit, παρά τη χαμηλή του δημοτικότητα, βρίσκει οπαδούς κυρίως στις νεότερες ηλικιακές ομάδες.

Η έρευνα αναδεικνύει επίσης την ισχυρή επίδραση των influencers στις αποφάσεις αγοράς των χρηστών. Οι influencers που προβάλλουν την αυθεντικότητά τους ασκούν μεγαλύτερη επιρροή στο κοινό, με το Instagram να αναδεικνύεται ως η κυρίαρχη πλατφόρμα για αυτούς. Το TikTok ακολουθεί στη λίστα, ενώ το Facebook δεν φαίνεται να διαδραματίζει σημαντικό ρόλο σε αυτόν τον τομέα.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει επίσης η αναγνώριση των influencers από τους χρήστες. Από την Ιωάννα Τούνη μέχρι την Sabrina Bahsoon, οι Έλληνες αναγνωρίζουν και εμπιστεύονται αυτούς τους δημιουργούς περιεχομένου, κυρίως σε θέματα τεχνολογίας, μόδας και lifestyle.

Συνολικά, η συγκεκριμένη έρευνα δείχνει μια εξέλιξη στις προτιμήσεις και τις συνήθειες των Ελλήνων στα social media, καθώς και την αυξανόμενη επίδραση των influencers στις αποφάσεις αγοράς.

Δείτε αναλυτικά την έρευνα ΕΔΩ