Λουξ: Ετοιμάζει νέο εργοστάσιο και «γκρεμίζει» πολυεθνικές

Η εταιρεία αναψυκτικών ΛΟΥΞ σχεδιάζει νέα επένδυση στην Τρίπολη, συνεχίζοντας την αναπτυξιακή της πορεία και το 2024, όπως ανακοίνωσε ο Αντιπρόεδρος της, Πλάτωνας Μαρλαφέκας, κατά τη διάρκεια εκδήλωσης της ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ μας, η οποία προωθεί τα ελληνικά προϊόντα στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Λουξ: Ετοιμάζει νέο εργοστάσιο και «γκρεμίζει» πολυεθνικές

Η νέα επένδυση θα αφορά την ανέγερση ενός επιπλέον εργοστασίου για την παραγωγή αναψυκτικών, ενώ παράλληλα εξετάζονται βελτιώσεις στα υφιστάμενα εργοστάσια της εταιρείας.

Επιπλέον, ο κ. Μαρλαφέκας ανακοίνωσε πως το 2025 η ΛΟΥΞ θα λανσάρει μία νέα προωθητική καμπάνια για τη ΛΟΥΞ ΚΟΛΑ, ώστε να επαναφέρει το προϊόν στην αγορά και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Η εταιρεία θα επενδύσει επίσης σε νέα προϊόντα, ενώ παράλληλα θα στραφεί σε εναλλακτικά υλικά συσκευασίας, όπως το αλουμίνιο, προσφέροντας νέες γεύσεις.

Σχετικά με τα προϊόντα με στέβια, ο κ. Μαρλαφέκας ανέφερε ότι δεν παρουσίασαν την αναμενόμενη αποδοχή, αν και δεν μπορούσε να εξηγήσει ακριβώς τον λόγο. Επίσης, σημείωσε ότι η παραγωγή προϊόντων χωρίς γλυκαντικά έχει περιορισμένα κέρδη.

Αναφορικά με τις αγοραστικές συνήθειες των Ελλήνων, τόνισε ότι οι καταναλωτές είναι πλέον πολύ ενημερωμένοι για τις επιλογές τους και προτιμούν να αγοράζουν προϊόντα που γνωρίζουν πώς να καταναλώσουν.

Η ΛΟΥΞ καταλαμβάνει ηγετική θέση στην αγορά της λεμονάδας στην Ελλάδα, ξεπερνώντας ακόμα και τις μεγαλύτερες πολυεθνικές εταιρείες. Παρά τον ανταγωνισμό από τα διεθνή brands, η εταιρεία διατηρεί σταθερά την τρίτη θέση στην αγορά αναψυκτικών γενικότερα.

Ο κ. Μαρλαφέκας άφησε αιχμές για τις πρακτικές των πολυεθνικών, οι οποίες πωλούν προϊόντα κάτω από το κόστος τους για να κερδίσουν μερίδιο αγοράς. Επισήμανε ότι μια τέτοια στρατηγική μπορεί να είναι επικίνδυνη για την υγιή λειτουργία της αγοράς, καθώς οι εταιρείες δεν πρέπει να προχωρούν σε προσφορές με σκοπό να αποκτήσουν μερίδιο στην αγορά χωρίς να στηρίζουν τις τιμές τους.

Σχετικά με τις ανατιμήσεις και τα οριζόντια μέτρα που επιβάλλονται στην αγορά, δήλωσε ότι τέτοιες πρακτικές τιμωρούν αδικαιολόγητα συγκεκριμένες περιπτώσεις και επηρεάζουν αρνητικά τους καταναλωτές. Επέμεινε στην ανάγκη να επιτραπούν εκπτώσεις σε προϊόντα που επηρεάζονται από τις παγκόσμιες αυξήσεις τιμών.

Αναφορικά με την πορεία της ΛΟΥΞ κατά το θερινό τρίμηνο, ο κ. Μαρλαφέκας επισήμανε ότι, παρά την απουσία προσφορών, η εταιρεία σημείωσε θετική πορεία. Επιπλέον, το χονδρικό εμπόριο παρουσίασε αυξητική τάση, καλύπτοντας έτσι τις ελλείψεις λόγω της απουσίας προσφορών.